Heren HVBS klaar voor fusie??

• Nr. 23

Misschien moeten de clubs in de regio eens de koppen bij elkaar steken om een regio team op te stellen. Dan zouden ze in de eerste divisie mee kunnen draaien… Een talenten team in de Hoofd Klasse en de “oude” garde in de Regio klasse…. Lijkt me een mogelijkheid toch?!?!?

• regiospelert

(td)Als ik als spelert uit de regio al interesse zou hebben om bij HVBS te gaan spelen: laat maar.

Wat een niveau zeg. Als ze ook zo spelen als ze op het forum discussieren: nee dank je.

• nr8

Kan het niet laten hier toch op te reageren.

Denk je dat je het niveau uberhaupt aan kan!!!!!

Of ben je zo'n type wat makkelijk vanaf de zijlijn staat te schreeuwen en zelf nog geen bal kan vangen?

Of ben je gewoon Edddy?

• Keepert

Nee nee nr8 Dat soort dingen doet onze Eddepet niet ??!!! AAAAHHHUUUUUUMMMMMMMMM..

• kip

Regio spelert…

heb je gezien in welk team jij balt???

als je zo iets roept, zorg dan dat je recht van spreken hebt. Of in ieder geval zelf kan ballen.

HVBS nog steeds de ultieme toppers van onze competitie.

Als die 2 maal gaan trainen draaien ze gewoon bovenin mee.

Fusie is geen slecht idee.

Ik hoop ze in ieder geval volgens seizoen in de competietie nog tegen te komen.

• kip

Misschien moeten de clubs in de regio eens de koppen bij elkaar steken om een regio team op te stellen. Dan zouden ze in de eerste divisie mee kunnen draaien… Een talenten team in de Hoofd Klasse en de “oude” garde in de Regio klasse…. Lijkt me een mogelijkheid toch?!?!?

Ik heb zelf tot 6 jaar terug in deze regio gebald. Maar het veschil tussen de verenigingen die hiervoor in aamerkingen zouden komen is te groot.

Dat zullen toch BDC HVBS (Baarn?) misschien Fidelitas zijn. BDC en HVBS gaat niet samen. Baarn en HVBS ook niet.

Fidelitas is een zelfde soort vereniging als HVBS, maar of er wat bij fidelitas tussen loopt weet ik niet.

Wat ik mij herrinner van mijn speeltijd in deze regio, en als ik nu nog op bezoek kom is dat er een andere mentalitiet heerst.

BDC heerst arrogantie, geheel onterecht na het vertrek van meerdere spelers. Ben er vorige maand een wedstrijd wezen kijken.

Maar nog steeds dezelfde kut sfeer als voorheen. Past niet bij HVBS. Deze mannen willen in alle vriendelijkheid en eengezinsheid een potje handballen.

Baarn en HVBS is onbenullig en lomp. Dus dat gaat ook niet echt.

fidelitas net als HVBS familie vereniging. Maar fidelitas nooit zo gevolgd.

loopt hier nog wat tussen?

ben benieuwd mannen! zet hem op

• Harten troef

Na het vertrek van meerdere spelers blijft er bij HVBS niks meer over…(het was al niks)

Ze gaan nu bij elke vereniging proberen spelers te ronselen of ze gaan een samenwerking aan met een andere vereniging. Maargoed wie wil er nou samen met een team die nog niet eens 1 keer in de week kan opbrengen om te komen trainen…ze hebben volgend jaar uberhaupt geen trainer…dus wie gaat dan de training leiden? Kortom aflopende zaak…geen trainer zie heil in die ploeg…of ze moeten wel een heel goed verkooppraatje houden…een goede trainer kijkt daar natuurlijk dwars doorheen…

• Toedeloe

Hoort een kippetje om 02.55 uur niet op ze stokkie te zitten ???????.

• Nr. 23

He Kip,

Die arrogantie bij BDC valt denk ik nog wel mee…. Misschien voor de buitenwacht maar binnen het team weet idereen zijn plek. Je hebt gelijk dat de verschillen misschien groot zijn, maar willen clubs overleven in het handbal van vandaag zal een samenwerking tot de mogelijkheden moeten behoren. Dan maar alle verschillen opzij zetten en ervoor gaan zou ik zeggen…..

Als je voor gezelligheid gaat, even goede vrienden, maar dan kun je net zo goed 2de klasse afdeling gaan spelen….. Maar dat willen de meeste niet. Het is met minimale inzet het maximaal haalbare eruit halen! Op zich goed, maar ga dan niet bij andere clubs ronselen!!!

• kip

misschien willen de mannen die overblijven wel twee keer in de week trainen???!!

Niet te hard roepen voordat je voldoende info hebt.

Wat ik weet van een van de spelers van HVBS die ik nog wel eens spreek is dat die mannen gewoon keihard werken allemaal.

en dat er 1 trainingsavond voor veel mannen verloren gaat omdat ze het niet redden met hun werk.

De meesten van hun willen heel erg graag twee maal per week trainen!! alleen wat niet gaat, door werk en door een gezin gaat niet!

Als je met 1 keer trainen de hoofdklasse haalt doe je het goed, en betekent dat dus dat er nog veel meer uit te halen valt als ze meer gaan trainen.

Meerdere clubs zouden het niet redden op dit niveau met 1 keer een uur trainen.

Dus hulde voor de mannen, die kennelijk een goed potje handbal gewoon in zich hebben!!

zeg daar maar eens iets op harten troef!! jij zal het er niet mee halen!

als ze gaan fuseren en twee keer in de week trainen draaien ze gewoon erg goed mee!

en daarbij zijn ze nog gezellig ook, dus wat wil je nog meer??

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.