Misschien moeten de clubs in de regio eens de koppen bij elkaar steken om een regio team op te stellen. Dan zouden ze in de eerste divisie mee kunnen draaien… Een talenten team in de Hoofd Klasse en de “oude” garde in de Regio klasse…. Lijkt me een mogelijkheid toch?!?!?
Ik heb zelf tot 6 jaar terug in deze regio gebald. Maar het veschil tussen de verenigingen die hiervoor in aamerkingen zouden komen is te groot.
Dat zullen toch BDC HVBS (Baarn?) misschien Fidelitas zijn. BDC en HVBS gaat niet samen. Baarn en HVBS ook niet.
Fidelitas is een zelfde soort vereniging als HVBS, maar of er wat bij fidelitas tussen loopt weet ik niet.
Wat ik mij herrinner van mijn speeltijd in deze regio, en als ik nu nog op bezoek kom is dat er een andere mentalitiet heerst.
BDC heerst arrogantie, geheel onterecht na het vertrek van meerdere spelers. Ben er vorige maand een wedstrijd wezen kijken.
Maar nog steeds dezelfde kut sfeer als voorheen. Past niet bij HVBS. Deze mannen willen in alle vriendelijkheid en eengezinsheid een potje handballen.
Baarn en HVBS is onbenullig en lomp. Dus dat gaat ook niet echt.
fidelitas net als HVBS familie vereniging. Maar fidelitas nooit zo gevolgd.
loopt hier nog wat tussen?
ben benieuwd mannen! zet hem op