Heren HVBS klaar voor fusie??

• Nr. 23

He RIRI,

Zet het stukje ff in de discussie erbij. Ik heb het zelf niet gelezen! Verder ben ik nog steeds benieuwd hoe het kan dat een team zich terugtrekt en onder een andere naam verder kan in dezelfde klasse….. Lijkt mij een godswonder, zeker las het om een zaterdag en zondag vereniging gaat. Maar, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

• joepie

Begrijp ik nu goed dat Mark Roest de nieuwe trainer wordt van Fidelitas??

Of komt hij alleen spelen??

Wie wordt dan de trainer???

• Amersfoortsche Courant

Tegen onze journalist werd verklaard dat hij trainer/speler/coach zou worden.

Is toch meest voor de hand liggend met zijn kwaliteiten en ervaring?

• handbalman

Voordat er weer van alles gespeculeerd wordt, wil ik er even wat over zeggen. Mark Roest is inderdaad gevraagd om te komen handballen bij Fidelitas, maar heeft nog geen reactie gegeven. Hij is ook gevraagd om weer terug te keren naar Aalsmeer. Wat ik ook gehoord heb is dat hij het naar zijn zin heeft in Baarn. Er kan zo van alles door de wandelgangen gaan, terwijl er nog niets zeker is wat er gaat gebeuren. Ik denk dat hij gewoon bij SV Baarn blijft handballen.

• Mona

Wat een geruchten, wat een rumoer. een situatie waar niemand bij is gebaad.

Als er nu eens een goede trainer opstaat die Fidel gaat leiden, komen de spelers vanzelf en gaat de ster aan de horizon weer schijnen.

Mona

• RIRI

Het beleid wat daar gevoerd word zorgt niet voor zonneschijn maar voor bliksem. Een beleid zonder enige ballen!

• ohoh

zozo RIRI jij bent op de hoogte van het beleid van fidelitas

• britt66

Mensen toch!

er zijn spelers van een andere vereniging uit de buurt die het HVBS allemaal niet gunnen!

Ik proef toch lichte jaloezie op een 2 jaar achter elkaar gepromoveerd team. HVBS1

De jaloezie komt van de 3 jaar achtereenvolgens niet behaalde doelstelling van de omiliggende verenigingen.

En dat nog wel met zo hard trainen!!

Ik snap het allemaal wel, maar dit slaat echt helemaal nergens op. Jaloers zijn mag, maar afgunst gaat te ver. En dit is meer dan kinderachtig! Het zijn allemaal leuke mannen, en je kan er een goed feessie mee bouwen!

fidel is een gezellige familie vereniging waar ze prima tussen passen.

Snap deze discussie, en het verpesten van het handbal echt niet!

Hoorde in de wandelgangen van het smeeing bdc veld, tijdens 1 van de jeugdtournooitjes van mijn dochtertje die onlangs daar moest handballen wel waar deze roddels allemaal vandaan komen.

Veel succes met de fusie. Ik vernam dat hij gewoon door kan gaan! En er gewoon een team op poten is gezet! ( er wordt zoveel gezegt, maar dit lijkt toch echt te kloppen)

Trainer komt ook wel goed. Er lopen zo 3 mannetjes tussen straks met veel ervaring in het handbal.

Andere clubs zouden deze heren graag als trainer willen hebben. Dus als dat in deze combi kan is het een goed team!

Ik kom volgend seizoen kijken!

Groetjes Britt ( Van het valkenburg tournooi)

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.