Heren HVBS klaar voor fusie??

• GOGO

Je maakt uit de berichten op dat het een mannetje is Petertje…..Maar misschien is het wel een vrouwtje,en die schrikt misschien wel van jouw dreigement om jou maar te bellen als hij een vent is……

Groeten erdna

• HVBS'er

Beste Peter,

We zijn inmiddels al weer een week verder en ik vraag me af of er in de afgelopen week nog positieve geluiden zijn te vernemen uit het Amersfoortse. Er heeft een overleg plaatsgevonden met Joop en consorte, waar toch wel iets vanaf hangt. Negativisme hebben we genoeg gehoort, maar we willen verder en bouwen aan toekomst.

Laat iets van je horen, anders dan dat ze niet gebeld hebben.

E.

• wat-is-dit-dan-weer?

Het lijkt wel of er oorlog is bij hvbs!! Zo nodig je geen leden, trainers of überhaupt aanmerking tot en fusie uit!! Doe het niet via een forum ga met elkaar om de tafel!

Enja als je gezellig met elkaar weer handballen (al lijkt het niet alsof het gezellig is) dan kan je net zo goed regioklasse spelen. En anders moeten jullie echt minimaal 3x trainen. en als dat niet het geval is probeer dan die ene keer dat jullie met elkaar trainen. DAN OOK ECHT TE TRAINEN.

Want ik heb jullie een paar keer zien spelen en er zitten aardig wat leuke spelers tussen! dus onmogelijk is het niet!

En als dit zo doorgaat raken jullie nog meer spelers kwijt en dat is in het verleden ook al genoeg gebeurd bij hvbs!! dus doe er wat aan ;)

• RIRI

Het wordt allemaal steeds leuker. Niemand weet waar hij aan toe is bij HVBS of is het Fidelitas?!

Tijd voor een reactie van Kip zonder Kop.

• Peter Apon

Beste heren handballers,

Woensdagavond 26 mei kunnen diegene die willen handballen in de hoofdklasse langskomen in het clubgebouw van Fidelitas, aanvang 20.00.

Op deze bijeenkomst zullen we de wensen gaan verzamelen, gegevens noteren en eventueel wat dingen op een rijtje gaan zetten.

Aanmelden voor deze bijeenkomst lijkt mij zinvol, via mailadres nieuwsbrieffidelitas@online.nl

Wie verhinderd is kan zijn gegevens/vragen ook mailen naar p.apon@online.nl

Bellen mag ook, 033-4634680.

Op deze bijeenkomst kunnen we ook kijken of er wel genoeg animo is…..

Groeten. Peter.

• de Amersfoortsche Courant

Wat deze krant vandaag vernam is dat Mark Roest de overstap maakt naar Fidelitas/hoofdklasse.

Is dat geen positief nieuws en een reden om je aan te melden?

• Marco

Ik wil graag even reageren op de mensen die zo negatief schrijven. Jammer dat deze mensen niet beter weten of alleen maar discusies uitlokken. Ik ben van mening dat het heren 1 team van Hvbs een leuk team is en waar je zeker leuk kan ballen. Ikzelf heb er de laatste 3 jaar met plezier gespeeld, maar heb inmiddels besloten mijn handbalschoenen in de kast te zetten. Ik wil bijdeze dan ook de (nieuwe) jonge spelers de tip geven dat er qua handbalspel veel geleerd kan worden van de oudere garde en dat het zeker de moeite waard is om eventueel een gesprek aan te gaan. Heren HVBS succes volgend seizoen!!

• Fusie????

Allemaal leuke ideetjes, HVBS en Fidelitas samen Hoofdklasse spelen, maar hoe wil je dat gaan bereiken als je niet eens budget hebt voor een trainer… Vaak is gebleken dat het niet goed is als een speler ook de taak van trainer/ coach op zich neemt, helemaal niet als het team een bepaalde prestatie wil leveren. Een trainer/ coach heeft als taak het team beter te maken en ervoor te zorgen dat de sfeer binnen een groep optimaal is. Als trainer/ coach heb je een bepaalde gereseveerdheid om zo objectief te blijven waneer er een conflict situatie ontstaat of wanneer je een slecht nieuws gesprek moet voeren. Daarnaast zijn er enkele spelers binnen HVBS die zo sfeer bepalend zijn dat je als club moet afvragen of je die wel in je vereniging wil hebben.

In Bunschoten kunnen ze heel erg hard roepen dat het allemaal leuk en gezellig is, maar ik heb verschillende wedstrijden gezien waarbij HVBS overtredingen maakten waar de honden geen brood van lusten.. Als je jezelf al niet in de hand hebt tijdens een wedstrijd hoe kun je dan in hemelsnaam zeggen dat je training gaat geven en gaat coachen. Ben je een goed voorbeeld voor jongeren.

Er wordt van alle kanten geronseld, maar of het goed is voor de talenten binnen Fidelitas betwijfel ik ten sterkste.

• gipin

wat leuk dat wij daar niets van weten.snel overstappen dus……

• RIRI

Leuk stukje van de Amersfoortsche Courant. Het berust alleen niet op de waarheid en is weer 1 van de vele lokkertjes uit HVBS Fidelitas kamp. Ze zien de bui al hangen dat ze volgend jaar namelijk helemaal geen team op de been kunnen brengen.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.