Heren HVBS klaar voor fusie??

• kip

zou willen dat er op dat tijdstip iemand op mijn stok komt zitten!!

• Harten troef

Volgens mij heb jij een apart beroep of geen natuurlijk…maar vrachtwagenchauffeur zou best is kunnen ivm je tijden op dit forum..

Je overdrijft het niveau vreselijk…aangezien er 1 doelpuntenmachine stopt en de andere nog erg twijfelt vraag ik me af wat voor “tobbers” er volgend jaar nog in dat team spelen…

Daarnaast wil ik nog wel een onw aanhalen..namelijk het weglopen tijdens de wedstrijd…dat schijnt daar ook normaal te zijn…lekkere sfeer hangt daar!!! We spelen inmiddels senioren handbal, daar is het zeer ongebruikelijk om weg te lopen tijdens een wedstrijd.

Op de opmerking dat ik het niveau niet aan zou kunnen met 1 keer in de week trainen moet ik wel lachen…je hebt geen idee wie ik ben dus hoe kun je daar over oordelen…

• toedeloe

mwah….. zou inderdaad niet vervelend zijn……>:D<

• kip

1 doelpuntenmachine kan je makkelijk missen, zeker deze.

de andere doelpunten machine blijft wel als er een oplossing komt. (dat heb ik van horen zeggen)

En nogmaals, voordat je alle informatie hebt moet je niet gaan schreeuwen!

Waarom liep er een speler weg??? Prive omstandigehden misschien?

Of was het misschien wel in goed overleg met de trainer?

of was het de beste oplossing op dat moment?

Jij weet het niet!!

heb een idee wie je bent. En als je die gene bent die ik denk ben je het niet eens waard om een discussie mee aan te gaan.

Want jij hoort het via de telefoon van iemand, of van iemand uit je club die de informatie uit tweede hand krijgt.

en geil op commotie maken ben je zeker! en daarbij bang dat hvbs het straks misschien wel heel goed gaat doen, en jullie nog steeds geen steek verder komen.

ik ken ook niet alle inside information van deze club. Maar weet wel dat ze het verdienen. en gun ze het van harte.

Jij weet er al helemaal niets van af, maar gaat bij voorbaat al lopen schreeuwen omdat je ze het niet gunt.

En de reden daarvan is bekend

Gezelligheid is daar genoeg! daar ontbreekt het zeker niet aan.

• kip

heb ze binnen voor deze nacht

• Harten troef

Gezelligheid genoeg?? De reden dat er spelers weglopen is zo klaar als een bus…dit heeft te maken met het gedrag onderling in de wedstrijd…dan kan ik me niet voorstellen dat het na de wedstrijd lekker gezellig is…

Ik heb dit seizoen ook een thuiswedstrijd van jullie bekeken…ik was 1 van de welgeteld 11 supporters…nu weet je misschien wel wie ik ben…wat een sfeer hing er in die sporthal…ongelofelijk…het enige wat je hoorde was gevloek en getier tegen elkaar…

En dan nog iets… Hoe is het met de trainer van volgend jaar? De beoogde opvolger is al bezet…

• toerist

Wie is de beoogde opvolger dan Hartentroef,je maakt me nieuwschierig!!!

Reageert er eigenlijk wel iemand van Hvbs,die kunnen de hele waarheid vertellen,nr8

jij bent toch 1 van die toppers????

Kip ben je aan het soliciteren voor een plek bij Hvbs,je bent zo positief?

Mijn mening is dat er een leuk groepje staat bij Hvbs,zouden wat vaker moeten

trainen maar je kan niet alles hebben toch!!

• noni(nr2)

hahah wat een mooi topic is dit.

julie zouden het allemaal goed doen als vissers, dat is het enige wat jullie doen.

misschien hebbe de botters in spakenburg nog wat mensen nodig…

• kip

t was al lang duidelijk wie je was.

en in de wedstrijd is een verschil met na de wedstrijd.

t zijn allemaal vrienden van elkaar, dus lijkt me sterk als dat niet gezellig is.

je eigen conclusies trekken over dingen waar je helemaal niets van weet, en dan nog negatief ook met onvolledige info is gevaarlijk en nog dom ook.

kom eens een keer een paar keer mee trainen met die mannen, dan mag je oordelen.

• kip

hartentroef weet er helemaal niets van. die zegt maar wat, das duidelijk.

hij zal zich bezig moeten houden met zijn eigen club.

die handbalt nog steeds regioklasse. waar dit jaar bedoeld was te promoveren is dat verre van gelukt.

ben gister een speler van HVBS tegen gekomen. en de vork zit heel ander in de steel dan men hier zegt.

over een paar weken is bekend wat er gebeurd en zal iemand op dit topic melden hoe het afloopt

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.