Spanning 1e klasse brabant heren, wie wordt kampioen?

• InterKnotser

Als ik het mij goed herinner was de uitslag van PSV 2 - Internos 2 24-21 en niet 26-22…

• Jo met de Banjo

Wilt een ieder met “handbalkennis” even terugkijken naar mijn voorspelling op 9 maart 2010 ..

Bovendien zit er volgens mij wel aardig wat frustratie bij =G= ..

Toch jammer dat er een vergelijking tussen Zeeland en Brabant qua inwoners ten opzichte van het handbalniveau wordt gemaakt, gezien het hoogst spelende Zeeuwse team “maar” in de 1e klasse speelt ..

• InterKnotser

Hoezo gefrustreerd… :D

• Jappy

Zeeland heeft niet zoveel handbal teams, Wat Delta Sport al jaren presteert, doen niet veel anderen ploegen hen zo na. Jammer dat het echter elke keer “net niet” is.

• =G=

Sorry, ik was inderdaad effe gefrustreerd. En er zat een aardige borrel in.

Excuses en het zal niet meer gebeuren..

• vdzande

habo gefeliciteerd groeten uit beek en donk/helmond

• GSL

We hielden het spannend, maar het lijkt er toch echt op dat Groene ster volgend jaar weer meedoet in zowel de 1e als de 2e klasse.

• handbalfan

Habo speelt in een sterke wedstrijd Taxandria met 32-11 van de mat, dan mag het op de zegekar door het dorp en dan gebeurt er zo'n drama!

Verschrikkelijk!!!

Hopelijk herstelt iedereen voorspoedig van zijn verwondingen en houden ze geen ernstig letsel over van dit vreselijke ongeval.

Veel sterkte!!!!!!!

Groetjes,

Een neutrale Brabantse supporter die erg genoten heeft van de ‘Boekelse doelpuntenmachine’ dit seizoen

Ps. Erg knap hoor, in twee opeenvolgende seizoenen kampioen worden van achtereenvolgens de Brabantse 1e en 2e klasse. Hoop jullie klasse volgend seizoen weer te bewonderen, als jullie je debuut maken in de regioklasse! Maar nu hebben jullie wel iets anders aan de je hoofd. Hoorde habo-supporters in media al zeggen, kampioenschap kan ons wel gestolen worden, als iedereen er maar weer bovenop komt. De gezondheid en het wel en wee van de Boekelse handballers staat nu eenmaal voorop!