Spanning 1e klasse brabant heren, wie wordt kampioen?

• Knabbel

Er wordt idd erg weinig gepraat over deze klasse. Terwijl er heel wat leuke handballers rondlopen hier en er (vooral in de top) leuk handbal wordt gespeeld.

Natuurlijk wordt er over en weer lekker moeilijk gedaan tegen elkaar, dat hoort erbij. Ik vond het verhaal van Gallie echt het beste verhaal wat ik sinds tijden heb gelezen hier op het forum.

In het veld was er genoeg wederzijds respect en was het wel een faire wedstrijd, vond ik. Er werd hard gespeeld aan beide kanten, maar over de grens ging niemand. Ik kan nog meer over de wedstrijd zeggen, maar alles is wel gezegd hierboven.

Wel wil ik nog 1 ding zeggen:

Publiek van DS was idd ook erg leuk aanwezig (met natuurlijk al de bekende uitzonderingen), ook mijn complimenten hiervoor. Lang geleden dat het zo druk was op de tribunes van Internos. Erg goed om te zien. Publiek heeft denk ik genoten zondag. Geen hoogstaande wedstrijd, maar spanning en vechtlust was er genoeg.

Komende weken gaat het er om:

PSV Handbal 2 - Internos 2

Altijd lastig psv 2 uit. Internos pakt hier 2 punten, maar niet gemakkelijk.

Groene Ster 1 - De Sprint 1

Groene ster moet winnen anders wordt het moeilijk voor de mannen uit Seven Mountains. 2punten voor groene ster.

Habo '95 1 - GHV 1

Moeilijk te zeggen als GHV die lange opbouwer van Habo in bedwang houdt dan maken ze een kans en ze moeten met de harsloze bal overweg kunnen natuurlijk.

Taxandria 1 - Desk 1

Taxandria moet, desk is klaar. Helaas voor Taxandria, Desk wint hier.

Witte Ster 2 - Bergeijk 1

Ook harsloos, Bergeijk wint wel.

Gr.

• Sabbel

Maakt niet uit Hinde, Jeroen of Sabbel.

Leuk dat er nu zoveel op het forum staat over poule idd. Het houd toch best veel mensen bezig.

En je bronnen zijn ook erg goed, de wedstrijd wordt op de 18de gespeeld.

Wi zullen echt onze best moeten doen om ook hier de punten te pakken. Gelukkig heb ik gister op de training gehoord dat we op volle sterkte richting Bergeijk gaan.

• slinger

Internos 2 verloren van PSV 2

Habo gewonnen van GHV.

Delta sport vrij

Delta Sport en Habo staan nu gelijk en internos op 1 punt daarachter

Het gaat er nu dus echt om spannen met nog 2 wedstrijden op het programma

Wie o Wie gaat het redden

• Hinde

Avond allen,

Zo, weer een weekeinde achter de rug. Er is weer lekker gehandbald overal en we kunnen het er weer lekker over hebben.

Hoe zat het ook alweer. Internos 2 won van Delta Sport en nam de koppositie over in de poule. Doordat HABO won van Bergeijk stonden zij en Delta Sport weer gedeeld 2e achter Internos 2. Het komt er eigenlijk op neer dat er nog 3 verenigingen kans maken op de titel. Internos, Delta Sport en HABO.

Uitslagen deze ronde (die er nog toe doen voor het kampioensschap) :

Witte Ster 2 - Bergeijk 26 - 26

HABO - GHV 34 - 26

PSV - Internos 2 Geen idee…Misschien iemand die het weet, want deze uitslag kan alles weer op zijn kop zetten.

Ik heb wel dingen gehoord en gelezen, maar heb er nog geen officieel bericht van gezien. Best raar, want alle uitslagen van zondag staan erop, maar de wedstrijd van zaterdag nog niet…

Watskeburt met Bergeijk..26 - 26 tegen Witte Ster 2. Met alle respect voor Witte Ster, maar Bergeijk is toch veel sterker. En kan nog een belangrijk aandeel leveren in de eindstand van deze poule, want Internos en Delta Sport moeten er nog heen.

Eerst maar even de uitslag van PSV - Internos afwachten en we kunnen weer verder speculeren..

Tot snel…

• Supporter

PSV 2 wint thuis van Internos 2 in een stevige, maar mooie pot. 2 verschil was 't meende ik

• Thijs

Wedstrijd Witte Ster - Bergeijk staat verkeerd op de nhv. Witte ster heeft gewonnen met 26 - 25.

• babbel

sabbel is aardig stil..

• Sabbel

Sabbel heeft heel het weekend moeten werken en heeft dus de wedstrijd van zaterdag moeten missen.

WIj hebben wel verloren van PSV.

• Hinde

Dus het is echt waar. Internos 2 heeft gewoon verloren van de Eindhovenaren.

Dit moet toch wel één van de spannendste slotfase worden in deze poule sinds tijden. Alles is nog steeds mogelijk. Even de feiten weer op een rijtje.

Internos is na de wedstrijd van komende zondag klaar. Spelen donderdag uit in Bergeijk en dan nog tegen Desk. Als Internos van PSV kan verliezen kan het dat ook tegen de andere twee tegenstanders die nog gaan komen. Internos op 1 punt van HABO en Delta Sport.

Delta Sport heeft na het verlies alles weer in eigen hand. Ik hoorde/las/zag dat afgelopen donderdag Delta Sport Habo op bezoek kreeg voor de beker. En dat het een wedstrijd was die nog wel even blijft hangen. Sjonge jonge, Gelijkspel na 60 min, ook na verlenging, en toen nog pingels…

Ik heb al een filmpje ervan gezien. Voor de mensen die geintereseerd zijn, kijk even op de site van Delta Sport. Je vind het zo.

Maar goed, Delta Sport moet nog naar Bergeijk en krijgt GHV nog thuis. Voor die 2 ploegen staat er niks meer op het spel. Aan de ene kant denk ik dat deze twee niks zullen weggeven en hun sportieve plicht zullen proberen te vervullen. Aan de andere kant weet ik niet hoe de motivatie nog is en of ze volgend jaar nog zin hebben in een ritje Zeeland. Maar het blijven 2 lastige ploegen.

HABO heeft het ‘makkelijkste’ programma van de 3. De Sprint uit en Taxandria thuis. Dit zullen hoogst waarschijnlijk twee overwinningen worden.

Dus, laat HABO niks meer liggen, blijft het eerste. Delta Sport mag niks meer laten liggen om in de race te blijven. En voor Internos 2 is het gewoon hun wedstrijden winnen en hopen op een misstap van beide koplopers. Wordt erg lastig, maar niets is onmogelijk.

Eerst maar eens Bergeijk - Internos 2…Spannend

Durft iemand alweer een voorspelling te doen..stiekem zo maar…

• Jappy

Bergeijk - Internos 2

Bergeijk zit zonder coach/trainer had ik gehoord volgend jaar of zelfs nu al? Thuis van witte ster gelijk of verliezen is ook geen beste zaak. Internos heeft het zwaar eier eten bij bergeijk en zal daar ook de punten laten liggen. 24-22

Sprint - Habo

Sprint moet nog veilig spelen, spelen vaak niet al te best habo is fel en snel. Wie heeft het beste? Habo denkik. 19-26

Bergeijk - Delta sport

Indien bergeijk van internos wint spelen ze gelijk tegen delta sport. dat kan iedereen ruiken tog? 19-19