Er wordt idd erg weinig gepraat over deze klasse. Terwijl er heel wat leuke handballers rondlopen hier en er (vooral in de top) leuk handbal wordt gespeeld.
Natuurlijk wordt er over en weer lekker moeilijk gedaan tegen elkaar, dat hoort erbij. Ik vond het verhaal van Gallie echt het beste verhaal wat ik sinds tijden heb gelezen hier op het forum.
In het veld was er genoeg wederzijds respect en was het wel een faire wedstrijd, vond ik. Er werd hard gespeeld aan beide kanten, maar over de grens ging niemand. Ik kan nog meer over de wedstrijd zeggen, maar alles is wel gezegd hierboven.
Wel wil ik nog 1 ding zeggen:
Publiek van DS was idd ook erg leuk aanwezig (met natuurlijk al de bekende uitzonderingen), ook mijn complimenten hiervoor. Lang geleden dat het zo druk was op de tribunes van Internos. Erg goed om te zien. Publiek heeft denk ik genoten zondag. Geen hoogstaande wedstrijd, maar spanning en vechtlust was er genoeg.
Komende weken gaat het er om:
PSV Handbal 2 - Internos 2
Altijd lastig psv 2 uit. Internos pakt hier 2 punten, maar niet gemakkelijk.
Groene Ster 1 - De Sprint 1
Groene ster moet winnen anders wordt het moeilijk voor de mannen uit Seven Mountains. 2punten voor groene ster.
Habo '95 1 - GHV 1
Moeilijk te zeggen als GHV die lange opbouwer van Habo in bedwang houdt dan maken ze een kans en ze moeten met de harsloze bal overweg kunnen natuurlijk.
Taxandria 1 - Desk 1
Taxandria moet, desk is klaar. Helaas voor Taxandria, Desk wint hier.
Witte Ster 2 - Bergeijk 1
Ook harsloos, Bergeijk wint wel.
Gr.