Spanning 1e klasse brabant heren, wie wordt kampioen?

• Fox

Rinusreiger,

Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je al dat ik daar mijn reactie op heb gegeven.

En Hinde heeft aangegeven onpartijdig te zijn, zij/hij geeft zijn/haar mening over het wedstrijdverloop. Wat heeft dat te maken met slechte verliezers zijn?

Denk en lees de reacties voor je wat zegt

• Hinde

@ Sabbel en Rinus..Ik denk dat de supporters van Delta Sport een grotere kantine tot hun beschikking hadden dan de kantine van jullie.

Beetje jammer dat jullie het niet over de wedstrijd hebben, maar alleen de zeeuwen een trapje na willen geven. Niet heel sportief, en geeft ook zeker aan dat er geen sprake zal zijn van een ‘groot’ kampioen (mochten jullie het worden) als ik dit zo hoor. De wedstrijd was toch vrij fair play.

Ben stiekem wel benieuwd wat voor cijfers het arbitrale duo heeft gekregen..Ik denk dat als je hun mening zou vragen, zei best zullen zeggen dat ze goed hebben gefloten.

@ Foeks. Jullie kunnen inderdaad wel een sporthal afbreken, in de positieve zin van het woord. Geweldig, lekker het vuurtje aansteken en alleen maar groter maken. Ik las dat jullie nog 1 thuisduel hebben te gaan. Misschien zelfs 1 waarbij pas echt duidelijk wordt wie de kampioen van deze zware poule zal worden. Zeer waarschijnlijk heb kom ik wel kijken en hoop ik mee te doen met jullie feestje.

Dan nog een algemene mededeling. Het in haalduel Bergeijk - Internos 2 staat vast op 18 maart..Dit is op een donderdagavond. De zondag erop speelt Delta Sport in Bergeijk.

En we zouden HABO bijna vergeten, staan gewoon weer netjes naast Delta Sport.

Het is dus allemaal nog niet gedaan!!!!!!

• Sabbel

Haha mag hier dan alleen maar over de wedstrijden gepraat worden???

Zelf ben ik speler van Internos en heb elke minuut genoten van de wedstrijd.

Hier is DS natuurlijk mede verantwoordelijk voor. Door hun inzet en natuurlijk de sportieve wedstrijd zonder al te harde overtredingen.

Ook zeker een compliment voor het publiek van DS. Deze hebben toch voor een groot deel van de ambiance verzorgd in de sporthal.

Ook als Internosser ben ik het met jullie eens dat sommige beslissingen van de scheidsrechter in ons voordeel vielen.

Waar nergens over gepraat wordt is dat wij in de 10 minuten toen DS terug kwam geen vrije worp hebben gehad.

Toen was er duidelijk nog een keer voetbal van DS waar een doelpunt uit viel, de overtreding op onze kleine, snelle rechter hoekspeler alleen voor de keeper en de break die buiten getikt wordt door DS maar dat werd niet gezien door de scheidsen.

Ik ben van mening dat het arbitrale duo een gemiddelde wedstrijd hebben gefloten en dat we het veel erger hadden kunnen treffen in deze klasse.

Ik was ervan op de hoogte dat het 2de van DS nog moest spelen, het had wel leuk geweest om met iedereen nog een biertje te drinken zoals wij dat na elke wedstrijd ook doen.

Helaas was dit nu niet het geval. Geen verwijten.

Hinde, jij bent wel erg geinteresseerd in deze klasse, hoe komt dat zo??

Gegroet

Sabbel

• InterKnotser

En vergeet ook niet dat in de aanloop naar de wedstrijd men in Zierikzee zich al druk begon te maken over het opstellen van de zogenaamde oudjes, ook zondag is weer gebleken dat ook de jonkies van grote waarde zijn. Maar zeg nou zelf als je routine kunt gebruiken, dan gebruik je het toch, of moet je je daar tegenwoordig al voor schamen?

Verder stond na afloop van de wedstrijd in de Zeeuwse kranten alleen maar een hoop gelul over de oudjes, competitievervalsing en natuurlijk de scheidsrechters. Het DS publiek was fantastisch, totdat er verloren werd, toen konden een aantal fanatiekelingen het niet na laten om de confrontatie met de scheids aan te gaan en deze al hangende over de reling van alles en nog wat toe te wensen, beetje jammer…

De wedstrijd zelf was niet van hoogstaand niveau, maar dat is niet gek als je kijkt naar de belangen, spannend was het wel.

Een laatste tip, zet nooit in de krant dat je gewoon de beste ploeg van de eerste klasse hebt, zeker niet voor zo'n wedstrijd… Wij waren het met dat statement van de Vos niet helemaal eens :P

Iedereen veel succes in de laatste weken!

En Hinde, waar heb je gevonden dat Bergeijk - Internos 2 op 18 maart gespeeld gaat worden?

Groet

• anti Internos

Ik heb de wedstrijd zondag, op 5 minuten van het begin na, helemaal gezien. Laat ik voorop stellen dat Internos mijn club zeker niet is, ik ben van een vereniging vlak bij Etten-Leur.

Maar wat een hoop onzin wordt er hier geschreven zeg, dit zijn de feiten:

- Fantastische ambiance, gewoon geweldig, complimenten voor met name het Delta Sport publiek

- Niveau teams onder de maat voor mogelijke kampioenskandidaten

- Scheidsrechters maakten wel fouten, maar zorgen ervoor dat het in het veld sportief bleef

- Moet helaas toegeven, maar Internos is toch wel een niveau hoger als Delta Sport, veel completer, spelen systemen en iedereen scoort daar

- Jammer dat ruzie tussen coach DS en scheidsrechters tot rode kaart leidde, was niet nodig geweest (heb geen idee waar het over ging!)

- Dit werkte wel in het voordeel van DS, want moet zeggen dat Internos daarna niets meer mee kreeg

- DS mag blij zijn met de dikke keeper, die stopte tenminste nog iets, dat was goed voor de wedstrijd

- Internos vind ik terechte winnaar

- Helaas heb ik mijn kinderen snel van de tribune afgehaald, nadat de supporters van DS met hun doodsbedreigingen aan de scheidsrechters begonnen, SCHANDE, op zo'n promotie dag voor het handbal.

Succes verder beide teams.

• Jo met de Banjo

HABO wordt gewoon kampioen, meteen afgelopen met al dat gezeik! >:D<

• Fox

Het laatste punt wat je noemt is interessant.

Wij hebben namelijk ook een aantal supporters die totaal niks van handbal snappen.. Die alleen maar komen voor de sfeer/ambiance/vrienden.

We weten ook welke persoon van zulke rare dingen heeft geroepen. En daar is vanuit ons eigen hele kamp ook negatief op gereageerd. En zulke uitspraken keuren wij uiteraard ook niet goed.. Hij is over komen waaien van het voetbalveld. miss dat jullie het daarom begrijpen.

• InterKnotser

Gelukkig maar, laat ze de volgende keer aub thuis, voor de rest top publiek!

• RinusReiger

Het gaat inderdaad helemaal nergens over, wat er na afloop werd geroepen van de tribune…..

• Hinde

@ Jeroen..uuhm ik bedoel Sabbel, sorry :)

Ik vond het al tijden raar dat er op dit forum nooit iets naar voren kwam over deze poule. Ieder jaar weer is dit een sterke poule, maar je hoort er vrij weinig over. Dus ik dacht laat ik er zelf maar over beginnen. Er wordt veel over voorspellingen gepraat in de regio Zuid-Holland, maar dat boeit me niet zo erg. In brabant is denk ik het nivo een stukje hoger in de 1e klasse. Zeker nu het spannend is aan het einde van de competitie is het leuk om het er over te hebben. En zo waar, al 30 replys..

Net als jou naam, weet ik dat jullie op 18 maart jullie wedstrijd in moeten halen. Ik heb zo mijn bronnen..:) ik lieg nooit, dus je kan me er op vertrouwen dat jullie dan naar Bergeijk moeten.

Succes…