Ik heb de wedstrijd zondag, op 5 minuten van het begin na, helemaal gezien. Laat ik voorop stellen dat Internos mijn club zeker niet is, ik ben van een vereniging vlak bij Etten-Leur.
Maar wat een hoop onzin wordt er hier geschreven zeg, dit zijn de feiten:
- Fantastische ambiance, gewoon geweldig, complimenten voor met name het Delta Sport publiek
- Niveau teams onder de maat voor mogelijke kampioenskandidaten
- Scheidsrechters maakten wel fouten, maar zorgen ervoor dat het in het veld sportief bleef
- Moet helaas toegeven, maar Internos is toch wel een niveau hoger als Delta Sport, veel completer, spelen systemen en iedereen scoort daar
- Jammer dat ruzie tussen coach DS en scheidsrechters tot rode kaart leidde, was niet nodig geweest (heb geen idee waar het over ging!)
- Dit werkte wel in het voordeel van DS, want moet zeggen dat Internos daarna niets meer mee kreeg
- DS mag blij zijn met de dikke keeper, die stopte tenminste nog iets, dat was goed voor de wedstrijd
- Internos vind ik terechte winnaar
- Helaas heb ik mijn kinderen snel van de tribune afgehaald, nadat de supporters van DS met hun doodsbedreigingen aan de scheidsrechters begonnen, SCHANDE, op zo'n promotie dag voor het handbal.
Succes verder beide teams.