Spanning 1e klasse brabant heren, wie wordt kampioen?

• Handbalfan

Het zou natuurlijk een stunt zijn als Habo in 1 jaar tijd vanuit de 2de klasse doorstoot naar de Regioklasse. Gezien hun programma verwacht ook ik van Habo geen puntverlies meer. Dan zijn ze in elk geval al zeker van minimaal een beslissingswedstrijd. Of het zo ver komt valt nog wel te bezien. Bergeijk uit en GHV thuis zijn geen wedstrijden die door Delta Sport zomaar even gewonnen worden. De kans is aanwezig dat Delta Sport nog een keer punt(en) laat liggen. Ik verwacht ook dat dit zal gebeuren en dat Habo dus voor een stunt zorgt door in 1 jaar tijd door te stoten naar de Regioklasse. Aan de andere kant, een beslissingswedstrijd zou het seizoen in deze klasse natuurlijk wel helemaal afmaken.

• Jappy

En dan gezien de uitslagen tussen beide teams Habo thuis 24-24, deltasport thuis 25-27, bekerwedstrijd 25-25 pingels winst voor delta…

Dus wat dat betreft is 't dan 1,5 tegen 1,5 voor beide teams, moet mooi worden!

• Respect

Uit het gastenboek van Habo '95 blijkt dat beide ploegen in ieder geval een goed onderling respect voor elkaar hebben.

Asterix: Wedstrijd Delta Sport - HABO

Beste Heren 1,

Bij deze nog mijn complimenten voor de wedstrijd van afgelopen donderdag. Ik heb bijna 90 minuten in spanning gezeten. Het was een echte bekerthriller. Voor ons viel het kwartje de goeie kant op en jullie hadden net wat meer pech met het nemen van de penalties.

Ik heb een klein filmpje gemaakt over deze wedstrijd. Ik stuur jullie deze link niet op te jennen, maar gewoon omdat beide teams deze wedstrijd niet snel zullen vergeten.

http://www.youtube.com/watch?v=edoQZVYgG5Y

Jullie zijn denk ik een van de meest sympathieke teams in onze poule, en terecht dat we samen op één staan. Succes nog de laatste 2 duels, wij gaan er ook vol voor.

We zien elkaar waarschijnlijk snel weer.

Groeten uit Zierikzee

Wednesday, 17 March 2010

Leuk om te lezen : Wordt nog een leuk slot van de competitie! Dat de beste moge winnen!!!

• Sabbel

Gisteravond: Bergeijk Internos 22-26

• blackface

wat is het stil aan Zeeuwse kant ?

• Jappy

Zuur voor Delta-Sport… Punten laten liggen in Bergeijk en daarmee dus de promotie verspeeld. Internos heeft namelijk zijn punten gehaald en mocht Habo dus ook verliezen is 't dus weer aan Internos.

Verwacht echter niet van Habo dat ze thuis van Taxandria gaan verliezen dus… Habo 95 2x op rij kampioen waarschijnlijk, gefeliciteerd;)

• =G=

Zwart lelijk gezicht. wat kom je zeggen dan?

Waar praat je over, waar speel je, ben je supporter, heb je ooit gehandbalt enz..? nee hoor, lekker gelijk lopen blérren..

Vergeet niet dat er maar 33.945 mensen op Schouwen-Duiveland wonen en 2.390.900 in heel brabant. Toch knap dat bijna iedere ploeg uit die provincie met de grond gelijk wordt gemaakt door een aantal Zeeuwen. Is toch triest dat Brabant geen korte metten kan maken met het kleine Zeeland, of ligt het toch stiekem aan de klasse en kwaliteit die de zeeuwen met zich mee brengen. Ik denk toch het laatste!!!

Dus gast, je praat namens je provincie..je praat niet over een stad, dorp of eiland. Iedereen heeft de grootste moeite met het lelijke eendje van de poule, iedereen heeft een hekel om dat T#@$%geind weer te rijden met dat publiek aan de zijkant. De enige die kan tippen aan ambiance is de ploeg waar we vandaag hebben gespeeld, en ik weet zeker dat er dit seizoen niet meer publiek zat dan vandaag. Oorzaak: Laatste thuiswedstrijd en ‘De Zeeuwen’ komen op bezoek!

Conclusie is dat we weer aan het kortste eindje trekken en weer een jaar moeten vechten om promotie, andere conclusie is dat het ‘zwarte lelijke gezicht’ zichzelf voor l%l zet omdat zijn ploeg het dit jaar ook niet heeft gered en zich groot wil voor doen terwijl hij zelf ook vrij weinig heeft gepresteerd.

Houdoe verrekte……

• vdzande

Volgens NHV staat internos 2 aan kop?? Klopt dit wel of is habo toch de koploper?

• Foeks

Dit komt omdat ze in Eindhoven altijd wat moeite hebben om de uitslagen (tijdig) in te voeren in Sportlink. De wedstrijd PSV2-Internos2 (26-22) is dus nog niet in de stand verwerkt.

Aan het eind van de competitie is diegene die bovenaan staat per definitie de terechte kampioen. Excuses gelden dan niet meer. Kijkend naar handbalkwaliteit denk ik dat Internos, Bergeijk en Delta Sport misschien(?) wel iets meer te bieden hebben dan Habo maar Habo bleek het meest constant, slim en stabiel gedurende de competitie en dat is dus ook een kwaliteit en daarmee dus de terechte kampioen. Habo: van harte gefeliciteerd.

Gezien het feit dat de 1e klasse in Brabant volgens mij de sterkste 1e klasse is van heel Nederland heeft de promovendus naar de regioklasse het altijd redelijk makkelijk om zich minimaal in de middenmooot te spelen. Dat mag dus geen probleem zijn voor Habo.

Maak er een mooi feestje van :)-D

• Foeks

Logisch dat zowel Internos, Bergeijk als Delta Sport teleurgesteld zijn over de afloop van het seizoen. Er kan er maar één kampioen worden dus zijn er over het algemeen meer verliezers dan winnaars (da's logisch volgens ene JC). Het zou een ieder wel sieren om persoonlijke teleurstellingen en frustraties niet op elkaar te botvieren via een anoniem forum. Da's wel heel erg gemakkelijk. Kijk allemaal eerst eens in de spiegel.

Soms komen zware beschuldigingen (of beledigingen of provocaties) overigens uit een hele andere hoek dan de naam suggereert. Dus als iemand zich in zo'n geval als een ander voordoet is dat bijzonder kwalijk.

Gebruik een forum dus om onderhoudend met elkaar te duscussiëren maar bewaak de fatsoensnormen (maar ik besef dat die voor een ieder zeer uiteen kunnen lopen;). Gebruik in ieder geval je eigen naam of je eigen pseudoniem en niet die van een ander…………….