Savosa topper matthijs

• Nr. 7

Pr-man? Jan is een toeschouwer die elke week hard zijn best doet om een wedstrijdverslag over de wedstrijden van dat gespeelde weekend te schrijven, maar daar stoppen volgens mij zijn Pr-activiteiten?

En dat is niet echte PR, maar heerlijk vermaak om elke week te lezen!

• Goals

Ik dacht altijd dat voetbal de sport was voor de minder bedeelden gelet op herseninhoud, begint er toch op te lijken dat dit vooroordeel voor de meeste handballertjes is weggelegd!

Er is volgens mij al een X aantal keer geschreven dat SAVOSA ook geen idee heeft wie dit topic heeft gestart en zich hiervan distangieerd. Wat niet eens nodig is in my opinion want wat is er tegenwoordig met de mensen aan de hand dat een bericht van iemand die zijn positieve gedachten uitspreekt zo de grond in wordt geboord, zeker als het een bericht is van een derden?

Ik vat 'm niet.

• blbl

Jantje je idooltje heeft concurrentie van dws topper wouter

maar dat doen we niet hoor wat jantje vindt Matthijs lief

en dat houden we de hele zaal competitie vol

we gaan geen plagiaat toestaan

nu even over de wedstrijd ja matthijs was niet zo in vorm

hoop wel dat jullie dit volhouden in de top meedraaien team is best gegroeid

hoe is het met de keeper die hoort toch wel tot de betere doelverdedigers in de regio c.

Nee jantje niet gelijk ook een topic voor hem aanmaken jou toppertje is je matthijsje.

• handbal buitenstaander

De keeper is helaas geblesseerd geraakt tegen DWS (en hij is idd een topper). En Matthijs heeft er als cirkel loper toch even mooi 5 uit 5 ingemikt dus niet in vorm kunnen we dat niet noemen. Overigens was de dekking hard. Maar DWS is gewoon een sterk team, moeilijk tegen te spelen.

• ---

Re: Savosa topper matthijs

Gepost door: Jan (of wie dan ook) ()

Datum: 14 november 2009 23:18

Gewaardeerde mannen, ik ben niet de persoon die jullie voor je hebben (Jan). Ik had net zo goed Alex neer kunnen zetten. Ik ben net als allen hier slechts een fan van de ongelovelijk prachtige sport die we handbal noemen.

!!! jan is niet de jan die jullie denken.

• Jan van den Heuvel

Geachte lezers (en vooral) schrijvers van dit forum:

Ik heb lang geaarzeld, of ik wel of niet zou gaan reageren op de diverse reacties. Nu echter nadrukkelijk mijn naam genoemd wordt, hecht ik er waarde aan om het volgende te berichten:

Met grote verbazing heb ik de afgelopen tijd de reacties gelezen op dit onderwerp. Ik ben Jan van den Heuvel en ik schrijf af en toe wedstrijdverslagen op de site van SAVOSA. Maar ik ben NIET (!!!!) de aanbrenger van deze topic.

En als er desondanks nog mensen zijn die hieraan twijfelen (de achterdocht is kennelijk groot op dit forum) dan verwijs ik naar het bericht van 14/11/09 van 23:18, waar de aanbrenger van deze topic letterlijk schrijft: “…Ik ben niet de persoon die jullie voor ogen hebben …”.

Jammer trouwens, dat iedereen zich verschuilt achter een pseudoniem, wel héél gemakkelijk om dan van alles te roepen, je kunt er toch nooit op aangesproken worden. De voor- en nabeschouwingen van de wedstrijden op dit forum zijn érg leuk om te lezen, de overige onnozele prietpraat op basisschool groep 3 niveau zou eigenlijk achterwege moeten blijven. Dat voegt niets toe.

Ik erger me trouwens ook aan alle negatieve uitlatingen over de scheidsrechters. Bedenk dat er zónder scheidsrechters niet te ballen valt. En dat ze hun vrije zondagmiddag opofferen. Ik zeg bepaald niet dat alle scheidsrechters goed fluiten - verre van dat zelfs - maar zolang er een redelijke balans en verdeling zit in de foute beslissingen, zullen we deze moeten aanvaarden. Ik kom uit de voetbalwereld en voordat mijn kinderen gingen handballen had ik absoluut niets met deze sport. Maar ik weet inmiddels wél dat twee handbalscheidsrechters op een kleind handbalveld het onéindig veel moeilijker hebben dan één voetbalscheidsrechter op een groot voetbalveld.

Een voetbalscheidsrechter kan zómaar een handbaldoelpunt goedkeuren (Henry bij Frankrijk-Ierland), het zal een handbalscheidsrechter nóóit gebeuren dat hij een voetbaldoelpunt goedkeurt! De moraal van dit verhaal: Stop met dat gezanik over de scheidsrechters! Hoeveel fouten maakt een handballer gemiddeld in een wedstrijd wel niet …. Mag een scheidsrechter dan ook eens!

• Myck

Jan (v.d Heuvel), eindelijk, zo lang op dit stukje gewacht!

Heren schrijvers, accepteer dit gewoon, geen gezeik meer, geen reacties meer over Matthijs of Jan of wie dan ook.

Hou het forum voor voorspellingen, uitslagen en evt. andere belangrijke onderwerpen en niet voor dit soort onzin.

• blbl

nou Jan eindelijk maar dan zou het wel zo moeten zijn dat de begeleider van savosa aangesproken wordt op zijn gedrag

ik citeer dat ja afloop van een veld wedstrijd waar ik als begeleider aanwezig was van het koppel deze man roept het zijn thuis fluiters

en ze kunnen er niks van

dus wil je als club geloof waardig overkomen met je dit ook laten stoppen

want laten we eerlijk zijn Mattijn kan leuk ballen de trainer van dale heeft het ook niet nodig

dat mensen zo reageren , en trainer die kan zelf nog veel informatie halen bij zijn vader dick

waardoor je scheidsrechters in je zak kan steken die ouwe weet er veel van

dus doe daar wat aan die begeleider is echt een vervellende man die volgens mij het team op deze manier punten gaat kosten

en geloof ik draag de combinatie ancora sprongschot een warm hart toe

en ja of we dit zaal seizoen nog af komen van de tocip marttijn betwijffel ik maar het is ook wel humor deze verhalen heerlijk bijv let op de borden zijn op verzoek van jan veranderd in richting marttijn heb ik smakkelijk om gelachen dus humor met ook hier hoog in het vaandel staan

• Einde

Wat een grammaticaal bedroevend stukje!

Mag ik vragen wie je bent? Dat schept misschien een hoop duidelijkheid!

• blbl

dat mag je hoor, vragen wie ik ben

een begeleider van een koppel