@Jan (of hoe je je ook anders wil noemen)
ik hoop dat je de vader bent van deze knul, want je hebt wel een erg roze bril op. Handbal speel je toch echt met 7 op het veld, en ik hoor je alleen maar over de “geweldige” matthijs.. Heb hem nooit gezien, zal ook nooit gebeuren en ik zal er ook geen traan om laten…
Maar als je je eens positief over een vereniging wil uitlaten, doe dat dan over de hele vereniging, niet over 1 persoon… Komt heel amateuristisch over…
MHV heeft het in de tijd dat ze bovenin meedraaiden in de 1e divisie ook gedaan, alleen ging het toen over het gehele team… Ook zei werden afgebrand hier, dus waarom verwacht jij met een nog idioter stuk dan de samba-handbal avonden van MHV dat je alleen maar lof wordt uitgesproken over je zoontje (want het gaat in je stukken onzinnige proza dus overduidelijk niet over de club savosa!!!)
Dus stop met de verheerlijking van deze knul en schrijf eens wat leuks op over savosa, misschien dat de meningen hier dan wat bijstellen. Op de manier hoe je je nu uit gaat dat in ieder geval niet lukken…