Savosa topper matthijs

• oudhandballer

jam

gelul wat je schrijf

ruil hem in tegen een a junior

en laat hem bij haro spelen

savosa zat toch in de club dus dus niet uitstappen dan zo brengen de clubs haro om zeep

tenslote is peter bruinzeel niet voor niks de voorzitter van haro

was vroeger een gewaardeerd lid bij sprongschot

en trouwens ook een zeer goed bestuurder

• Norrit

@Jan (of hoe je je ook anders wil noemen)

ik hoop dat je de vader bent van deze knul, want je hebt wel een erg roze bril op. Handbal speel je toch echt met 7 op het veld, en ik hoor je alleen maar over de “geweldige” matthijs.. Heb hem nooit gezien, zal ook nooit gebeuren en ik zal er ook geen traan om laten…

Maar als je je eens positief over een vereniging wil uitlaten, doe dat dan over de hele vereniging, niet over 1 persoon… Komt heel amateuristisch over…

MHV heeft het in de tijd dat ze bovenin meedraaiden in de 1e divisie ook gedaan, alleen ging het toen over het gehele team… Ook zei werden afgebrand hier, dus waarom verwacht jij met een nog idioter stuk dan de samba-handbal avonden van MHV dat je alleen maar lof wordt uitgesproken over je zoontje (want het gaat in je stukken onzinnige proza dus overduidelijk niet over de club savosa!!!)

Dus stop met de verheerlijking van deze knul en schrijf eens wat leuks op over savosa, misschien dat de meningen hier dan wat bijstellen. Op de manier hoe je je nu uit gaat dat in ieder geval niet lukken…

• RPS

Gaat iedereen nou iemand verheerlijken via dit forum,

eerst krijgt Matthijs veel veren in z'n reet gestouwd en nu denkt iedereen dat het kan,fijn voor Jan dat hij z'n verhaal kwijt kan, maar waarom al deze reactie's erop. Het is meer triest dan anders. Als die Matthijs zo geweldig zou zijn. Waarom speelt hij dan bij Savosa. Er zullen vast veel clubs voor hem in de wacht staan… Maar dat blijkt dus ook niet. Kom dan met een reëel verslag over de wedstrijd van Savosa tegen HWC en plaats de eerstukjes dan op de site van de vereniging. Dit is wat overdreven….

Ik heb ook nog een neefje die aardig kan ballen, misschien kunnen jullie ook allemaal komen kijken, hij speelt bij de mini's……

• Voetfout

Nou, wat een gezanik zeg. Die jongen heeft er zelf ook niet om gevraagd om zo opgehemeld te worden en ik weet wel zeker dat het niet zijn vader is. Volgens mij is het iemand van buiten de vereniging en zitten er hier aardig wat mensen op het forum met behoorlijk wat oud zeer tegenover Savosa. Jammer dat ze deze leuke en gezellige vereniging op deze manier negatief onder de aandacht brengen, maar laat ze maar kletsen.

Matthijs wil gewoon lekker een potje handballen met zijn vrienden net zoals alle andere spelers van deze groep. Het is gewoon een leuke groep vrienden van wie er een aantal ook nog eens leuk kunnen handballen. Prima toch?!

En hij heeft inderdaad talent net zoals een aantal andere jongens uit zijn team en net zoals een aantal jongens uit het team van HWC, DWS, EHC, Snelwiek, Heerle en ga zo maar door. Als je geen talent hebt, speel je niet in de regioklasse.

• narfy

Als je talent hebt, speel je als 18-jarige in de Eredivisie… Anders ben je een leuke handballer!

• Voetfout

Laten we het daar dan maar op houden, het zijn allemaal leuke handballers.:)-D

• matice

Wat is dit allemaal voor bullshit!!

Ik ben Matthijs. Ik heb hier inderdaad niet om gevraagd. Ik ken degene die deze topic heeft aangemaakt niet; het is dus niet mijn vader! Ik ben al veel te oud om als talent bestempeld te kunnen worden. En zoals ik al in een andere topic heb gezegd, ben ik niet “dé speler die ons team op sleeptouw neemt”!

Conclusie is dat ik me hier verder van distantieer en ik denk dat ik dan ook namens ons hele team kan spreken!

• FORE

Matthijs als ik jou was zou ik eens jullie PR??man van de vereniging op de schouder tikken…….. want de topic is geschreven in de stijl zoals jullie wedstrijdverslagen worden geschreven ;-(

• matice

Ik ga er vanuit dat het hier niet gaat om Jan die de wedstrijdverslagen schrijft voor onze verenigingssite!

• talent

Ik ga er vanuit dat het hier niet gaat om Jan die de wedstrijdverslagen schrijft voor onze verenigingssite

ga er maar vanuit dat het wel zo is

en je ben welkom bij haro hoor talent moet ontwikkeld worden dus meld je aan