ga er maar vanuit dat het wel zo is
en je ben welkom bij haro hoor talent moet ontwikkeld worden dus meld je aan
Waar zou hij dat in vredesnaam willen
Oh eigenlijk best lullig hoe iedereen nu reageert terwijl het niet eens die speler zijn eigen stukje is maar een stukje van een kennelijk nogal grote fan van hem. Hier heeft hij zelf helemaal niet om gevraagd. Maar om voor hem op te komen, mijn broertje speelt bij Westlandia en ik kan me herinneren dat ze tegen Savosa dit seizoen flink hadden verloren (dit seizoen helaas meer verlies dan winst). Ik vond dat hele savosa toen erg goed spelen, alleen het viel me idd wel op dat hun cirkelspeler (kennelijk dus matthijs) wel een aardig potje kan ballen. Hij was altijd aanspeelbaar en hij gooide er nog flink wat in terwijl hij daar niet voor stond. Het waren (helaas) allemaal plaatjes. Talent talent, ja wat is dat eigenlijk hij gaf zelf al aan in een andere post dat hij te oud is om als talent bestempeld te worden, maar eerlijk is eerlijk, hij speelt leuk en bij elk team in de poule zou hij op dit moment een aanwinst zijn (bankzitter dan of niet als ze al een goede hebben staan). Al zijn er natuurlijk meerdere spelers dit seizoen bij verschillende clubs die opvallen.
Maar het zou ook kunnen dat de desbetreffende cirkelspeler die dag matthijs niet eens was hoor, heb geen idee hij viel alleen op als lekker bezig.
@ Bla
Typ eens fatsoenlijk
@ Goal
Cirkelspeler was wel Matthijs,
en fijn zo'n positief stukje terwijl de rest zich lekker druk maakt over onbelangrijke zaken.
Het is inderdaad niet zijn eigen stukje en iedereen grijpt dit aan om even lekker over iemand de kunnen zeuren.
Ipv dat ze zich even druk gaan maken over hun eigen handbalprestaties.
Pannekoek Schreef:
——————————————————-
> Ge-wel-dig, een positief stukje over een
> handballer omdat hij goed is. Zullen we gelijk nog
> 30 topics aanmaken voor andere spelers die ook
> goed zijn? En we hebben het nu toch over dat
> jankertje van Savosa?
Het jankertje? Heb em nog nooit zien janken dus geef maar een voorbeeld.
En als je over positieve berichtjes zit te zeiken, doe dat dan ook over alle achterlijke reacties daarop.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?