Savosa topper matthijs

• Jan

Jongens voor wie in de gelegenheid is dit weekend, let vooral op de cirkelspeler van Savosa dit weekend tegen HWC. Matthijs is echt waanzinnig goed in vorm de laatste tijd, echt de verrassing van het seizoen. Pepers in zijn kont volgens mij. Lult nu ook minder tegen de scheids tijdens de wedstrijd en concentreert zich meer op het spelen. Ok, de topscorer is het natuurlijk niet gezien zijn positie, maar de manier waarop hij zijn team beter laat spelen is inspirerend en er zitten echt briljante acties tussen van die man. Hij ziet het spelletje. Het is sowieso een leuk team geworden dat Savosa en ik hoop dat het doorzet, en dat gepraat over de begeleider moet eens over zijn. De toekomst zal leren hoe het gaat, maar ik hoop dat ze winnen tegen HWC. Minder zeiken en uitgaan van het talent.

• sukkeltje

leuk verhaal, en zeker positief.

Ben ook van mening dat savosa meer verdiend dan wat er over hen geschreven word.

Wat ik alleen niet begrijp, waarom je in dit “verhaal” zelf weer jullie begeleider moet noemen.

Dit zorgt alleen maar weer voor reacties! is niet erg verstandig lijkt mij.

ps: savosa laat 2 punten liggen tegen HWC. dit komt met namen door deze site

• oudhandballer

Dat hier met regelmaat stukjes opduiken over Savosa

is voor mij niet zo verwonderlijk als jan een gewaardeerd lid binnen Savosa het zelf in leven blijf houden.

Echter de prestatie die het team levert vind ik zelf niet zo verwonderlijk, het is een leuk team met een goede coach.

Natuurlijk groeit een team met de tijd, Jan schrijf zelf dat ze nu minder praten tegen scheidsrechters, maar de grote vraag voor mij blijft wel kunnen ze dit volhouden als ze tegenstanders krijgen van formaat zoals as weekend tegen HWC er lopen wat spelers daar die goed kunnen provoceren.

Als Savosa hier goed mee om kunnen gaan hebben ze zeker een kans op punten tegen HWC.

Verbaast mij niet dat met regelmaat de begeleider van dit team hier genoemd hier genoemd wordt

Natuurlijk zal deze persoon goud waard zijn voor het team, maar is er wel eens gesproken met deze persoon over zijn gedrag richting de scheidsrechters.

Sukkeltje schrijft dat het door deze site komt dat er punten verloren worden (gelul naar mijn inziens)

Als ik hier uit moet opmaken dat het scheidsrechterskorps hier leest wat er geschreven word mee neemt naar de wedstrijd

direct naar het land der fabelen zal verwijzen.

De spelregels zijn volgens mij duidelijk aanmerkingen praten commentaar dienen progressief bestraft te worden.

Dus het is van belang dat Savosa hier nog beter mee leert omgaan.

Rest mij alleen nog Savosa succes te wensen voor de komende wedstrijd.

Voor de scheidsrechters de tip praten is progressief bestraffen, komt alleen maar het handbal ten goede en veroorzaakt minder irritatie binnen het veld.

• Maarten

Origneel verjaardagskado Jan! :D

• Jan (of wie dan ook)

Gewaardeerde mannen, ik ben niet de persoon die jullie voor je hebben (Jan). Ik had net zo goed Alex neer kunnen zetten. Ik ben net als allen hier slechts een fan van de ongelovelijk prachtige sport die we handbal noemen. En aangezien het een positief stuk was wat ik gepost heb dacht ik er niet bij na dat het erg was om gewoon een naam neer te zetten. Maar wil zeker geen misverstanden veroorzaken over de echte Jan. Het enige dat ik duidelijk wilde maken is dat Savosa lekker bezig is en dat we een beetje supportive moeten zijn voor toch wel een beetje ‘de verrassing van het seizoen’. Ze gaan vooruit en ook buiten het veld. Maar nog belangrijker was eigenlijk het jullie medeliefhebbers van mooi spel wijzen op het prachtige spel dat Matthijs ons de laatste tijd zien vanaf de cirkel. Het is een balkunstenaar op sommige momenten. Ik vind het een beest qua winnersmentaliteit die eindelijk zijn talent meer laat spreken dan zijn mondje.

Jongens laten we genieten van onze sport en de prachtige competitie waarin alle partijen dichterbij elkaar lijken te staan dan ooit tevoren. Dit maakt het spannend en dat is goed voor de sport. Dus zowel Savosa als HWC, als de rest van de competitie, succes!

• FORE

Na morgen is Savosa stil>:D<

• wieiei

wat is de uitslag

• Jan

30-25 HWC

• (Duim)-Zuigertje

He Jan,

Was Matthijs er niet tegen HWC ????

• Jan

Ja sorry jongens, het gaat niet altijd op commando he. De scherpte was er niet, maar er is nog een kans dit seizoen dus schrijf hem niet bij voorbaat af. Talent is talent. Ned. elftal speelde tegen Italie ook niet echt lekker (en best vaak eigenlijk niet), zijn ze daarom in potentie niet goed?!

Kijk iedereen grijpt de gelegenheid weer aan om savosa aan te vallen. Maar waar hebben we het over, het is een promovendus, het is allang mooi dat ze best lekker aan het ballen zijn en niet onderaan bungelen. Ze zijn in de positie dat ze alleen maar kunnen verrassen dus laat ze lekker hun gang gaan.

Ja ik geef toe dat het best een afgang voor me is dat ik net zo positief zit te doen over matthijs en consorten en dat ze dan verliezen, maar hallo, met 5 goals verschil tegen een titelkandidaat. Ik heb in het verleden de potjes meer afgetekend zien zijn hoor. Kijk matthijs blijft gewoon een fantastische speler en in zijn team kan ik er nog zo een paar opnoemen die fantastisch kunnen zijn, maar ze moeten gewoon nog wat constanter. Maar om ze af te rekenen op verlies tegen HWC gaat me echt te ver, dat zijn echt geen prutsers hoor.

Kijk gewoon eens een keertje naar zijn spel en geniet.