Savosa topper matthijs

• /

Haha wat ben jij super grappig blbl……………….?

• Pannekoek

Heb hem anders meerdere wedstrijden horen klagen en zeuren (c.q. lopen janken) tegen de scheidsrechters over hoe onrechtvaardig er verdedigd werd en hoe erg hij wel niet door ze benadeeld werd. Daarnaast kan ik wel over de achterlijke reacties lopen zeiken maar deze zijn gewoon terecht!

• Bertus

Hahaha ik moet je eerlijk zeggen blbl, ik heb echt hard gelachen om die grap van dat standbeeld ik zag het al helemaal voor me want idd het lijkt er erg op dat Jan verliefd is op ‘zijn matthijsje’. En al ben ik het ook met de rest eens dat het nogal een jankerd kan zijn op sommige momenten, de keren dat ik tegen hem gespeeld heb was het wel serieus een erg goede speler met af en toe echt prachtige acties. Alleen dat gepraat is erg irritant, al toont het ook wel karakter en wil om te winnen.

• blbl

Niemand ontkend dat die Matthijs niet kan ballen

je moet je wel afvragen wat een speler met zijn talent nog bij savosa doet moet die niet richting Haro

of is het zo speler die er net boven uitkomt veel loop te zeiken tegen iedereen .

en bij savosa blijf hangen want dan kan ik de dienst uitmaken.

wellicht komt daar zijn praat gedrag vanaf kijk ik ben belangrijk.

en ja die jan heeft hier toch wel de topic van het jaar aangemaakt

die moeten we vooral in leven houden al doen we het maar voor Matthijs.

Wellicht een leuk steunt kabouters langs de weg richting Matthijs heeft jan ook wat te doen.

Ben echt benieuwd wie jan is volgens mij de pr man van Savoso .

Wat er echter wel bereikt is met deze topic is dat de begeleider niet meer genoemd wordt

en dat is toch ook zo huilebalk van de bovenste plank. die alleen maar met Savosa kleur kan kijken of leert deze persoon matthijs het praten. En zou dat dan mogen van Jantje.

• talentje

Nou weet je wat het is, er zitten nog wel een paar andere goede spelers daar dus het is niet perse dat hij blijft hangen om daar de dienst te kunnen uitmaken. Al is hij technisch gezien wel de beste speler of misschien moet ik het anders zeggen, de speler met veruit de meeste potentie die er niet uitgekomen is; want ja idd je hebt een punt, hij had beter al veel eerder naar HARO kunnen gaan of in ieder geval eerder hoger moeten spelen. Nu zie je alleen dat hij bij vlagen echt ongelovelijke acties heeft dat viel mij ook wel op ja. Maar hij is niet constant genoeg. Maar er zit daar meer goeds, ik heb alleen het gevoel dat die jongens daar veels te weinig trainen bij Savosa en eigenlijk veel beter zouden kunnen zijn. Heb het vermoeden dat het veels te losjes aan toe gaat daar waardoor ze niet op hun top presteren. Maar het is maar een vermoeden dat je krijgt als je ziet spelen (af en toe prachtig en dan weer waardeloos), misschien dat een Savosa member dit onzin vindt en kan ontkrachten. Ik denk dat het het gevaar is van een vriendenteam wat ze toch lijken te zijn. Aan de andere kant, we hebben het over regio c, is leuk niveau maar echt top hoeft er lang niet meer gespeeld te worden natuurlijk.

En over wie Jan is, ja volgens mij is dat idd hun pr man, de man die hun volgt en hun verslagen schrijft. Tja idd de topic van het jaar. Ben benieuwd naar de uitslagen vanavond.

• RPS

Het blijft tovh triest, al denkt een verenigingsman wat positiefs te doen voor z'n club (of liever gezegd speler) om wat meer publiek tijdens de wedstrijden te kijken. Het enige wat ermee bereikt wordt is dat de speler in kwestie het niet makkelijker zal krijgen omdat elke ploeg voor hem gewaarschuwd is. Het is misschien wel positief voor de rest van het 1e team van Savosa. Wanneer de cirkel dan belaagd wordt kunnen zij misschien een keertje uitblinken….Het had idd leuk geweest als dit item of nooit geplaatst zou worden of door een onbekende van Savosa. Voor geen enkele partij, behalve de tegenpartij, kan dit als positief ervaren worden. En voor velen zal deze post nog lang verbonden worden met alles wat de Savosa heren doen.

Erg triest dus.

• Voetfout

Zoals al eerder gezegd en geschreven, is het absoluut niet de PR-man van Savosa, die dit stuk heeft geschreven. Als je hem kent, weet je dat hij niet dit soort stukjes schrijft; ook niet om meer publiek te trekken. Ik denk inderdaad dat het eerder iemand van buiten de vereniging is die een zeer effectieve manier heeft gevonden om een beetje de boel op te fokken. En dat is blijkbaar gelukt, er zijn niet veel topics die zo lang door blijven sudderen en waar zo veel reacties op komen.

• bl bl

tuurlijk droom maar lekker verder of is het een client van die club die bij jullie in de sporthal zitten .

Maar is is wel de schrijf stijl van jullie pr man of toch van de begeleider die maar met een kleur kan kijkan savosa

• Voetfout

Nou, ik kan jou anders ook niet betrappen op verschillend gekleurde brillen. Jij blijft ook maar doorzaniken over die begeleider en de pr-man, die Savosa overigens niet eens heeft. Je doet je naam wel eer aan, je zou er alleen nog twee a'tjes aan moeten toevoegen (blabla).

• FORE

Voetfout Schreef:

——————————————————-

> Nou, ik kan jou anders ook niet betrappen op

> verschillend gekleurde brillen. Jij blijft ook

> maar doorzaniken over die begeleider en de pr-man,

> die Savosa overigens niet eens heeft

. Je doet je

> naam wel eer aan, je zou er alleen nog twee a'tjes

> aan moeten toevoegen (blabla).

Ken je eigen vereniging…… er staat dus duidelijk op site bij contact personen:

PR:

Pr Activiteiten: Jan van den Heuvel

Dus zeg noui niet dat er geen PR-man is voor Savosa