Regio D week 5

• Snuitert

Maakt ook niet uit met zo'n naam…Al heeft die de vorm van een eikel als die er maar in geramt word!! Gelukkig ben ik geen keepert!

Heb jij trouwens wel een priveleven en een baan nr.5? Er zijn meer dingen dan handjebal op aarde hoor…Volgens mij heb jij nog nooit een bal vastgehouden in je leven want je klets als een scheids.

En die Coco heeft nog een appeltje te schillen geloof ik met Gianni, duidelijk geen liefde…

Mannen, laten we als je een actieve speler bent in onze mooie regio D, het gezellig houden dan kunnen we alleen maar lachen als we elkaar tegen komen zoals de bedoeling is na het potje ballen.

• Rammer

Ik hou ervan om de boel een beetje scherp te houden..

Maar als het getypt is dan kan je het anders opvatten dan dat het gezegd wordt..

Maar jullie hadden de aansluiting kunnen pakken ja maar verprutste het ook met 2 ballen over de zijlijn..

Maar LHV verzuimde ook te scoren in die periode maar het was een leuke pot..

Dus ik zal er over ophouden..

• coco2208

Ik heb niets tegen Gianni, zelfs geen klein appeltje te schillen!! Ik wilde alleen aangeven dat LHV de overwinning op Volendam niet als ‘Walk-over’ beschouwd zoals Gianni dat suggereerde na uitspraken van Rammer.

Kunnen het ook beter gezellig houden op dit forum, komt de Regio D ten goede.

• Rammer

Nr.5 de boel opstoken daar ben je goed in..

Thuis heb je zeker niks te vertellen??

• Rammer

Mee eens.. sorry nr5

• Gianni

Misschien handig om even aan te geven wie nou van welke club is:

Ik geef alvast het goede voorbeeld:

Gianni, Ploppie, Absinthe = De koninklijke KRAS/Volendam 3.

• hakkie

Leuk dat jullie zo'n omslag kunnen maken in jullie communicatie. Ik zal weer even terug gaan naar de basis. Handbalvrienden!!!!!

Voorspelling:

vandenBerg/WeHaVe 1 - H.V.B.S.: winst WeHaVe natuurlijk

Zaanstreek - L.H.V: winst LHV

Tonegido - U.D.S.V. 2 : Utrecht wint van kneussenteam Tonegido

Lotus - van Rooyen/VVW: Winst van Rooyen

S.D.S. '99 - KRAS/Volendam.: SDS wint nipt

ARC - Hercules 2.: winst Arc

• 5 nr

Lhv en hvbs volgens mij als ik de verhalen een beetje gevolgd heb.

ik ben scheidsrechter in deze klasse en opnaaier!!!

• 5 nr

wanneer is eigenlijk de inhaal wedstrijd hercules-volendam mannen?

de stand van hvbs-tonegido is ook nog niet bijgewerkt zag ik,is daar een reden voor?

• Bob

Heren,

Waar blijven jullie nou?

Ik sluit mij mij aan bij Gianni, ik kom uit dat andere vissersdorp.