Regio D week 5

• Nr 5

Gelukkig mag je in de meeste hallen niet spelen met hars en vanaf vandaag in de onze ook niet meer,dus bij uitwedstrijden is niemand kansloos tegen jullie.

Bedankt voor de tip!!!!

• 5 nr

vandenBerg/WeHaVe 1 - H.V.B.S: de HVBS machine gaat sputteren en worden overklast door ego's uit Weesp.

Zaanstreek - L.H.V: winst lhv lijkt me,als je van de beste kunt winnen moet dit een makkie worden.

Tonegido - U.D.S.V. 2: wins Udsv,Tonegido 7 man geblesseerd afgelopen week.

Lotus - van Rooyen/VVW: van Rooyen zal geen moeite hebben met Lotus die blijkbaar de klap uit Bunschoten nog niet verwerkt hebben.

S.D.S. '99 - KRAS/Volendam: De beste ploeg van de regio zal vergissing wel goed maken tegen degradatie kanidaat SDS.

ARC - Hercules 2.ARC met 2 vingers in de neus als het 2e team komt opdagen.

• 5 nr

Tonegido - U.D.S.V. 2: wins Udsv,Tonegido 7 man geblesseerd afgelopen week.

Lotus - VVW:Lotus is is de video beelden nog aan het bekijken van Bunschoten en hebben nog geen idee waar het verkeerd ging dus VVW zal eenvoudige overwinning boeken

S.D.S. '99 - KRAS/Volendam: Beste ploeg zal via degradatiekanidaat weer een paar puntjes gaan scoren.

ARC - Hercules 2: ARC wint,als Hercules met zijn 2e team komt opdagen.

We Have - Hvbs.Kan niet goed blijven gaan voor de palingmannen en als ego's de hoofdjes bij elkaar kunnen krijgen dan blijven de puntjes in Weesp.

Zaanstreek - Lhv.Lijkt me duidelijk dat Lhv wint,hebben de beste ploeg afgeschoten afgelopen weekend.

• absinthe

was zeker geen beste wedstrijd. denk dat sds geen mazzel heeft aankomend weekend

• ploppie

Mag je daar wel met hars spelen, of krijg je daar weer zo'n koeielever als “speelbal”?

• 5 nr

Word koeielever mannen,begin maar vast te trainen zonder hars want je mag bijna in geen enkele hal meer hars gebruiken.

Was Lhv goed gisteren of lag het echt aan jullie niveau dat ze beter waren?

• Rammer

Het had nix met hars te maken LHV was gewoon een klasse beter :)

Ik denk dat het conditie gebrek was waar het bij volendam aan lag of ze waren met z'n allen flink wezen stappen want er stonden 7 slakken in het veld.. Hahahahaha

• Snuitert

vandenBerg/WeHaVe 1 - H.V.B.S: Hvbs heeft niets te verliezen dus weer 2 puntjes erbij voor de mannen!

Zaanstreek - L.H.V: LHV wint nipt van de kleine mannen uit zaanstad

Tonegido - U.D.S.V. 2: gelijk spel

Lotus - van Rooyen/VVW: zet mijn geld op VVW

S.D.S. '99 - KRAS/Volendam: appeltje eitje voor Volendam, SDS is nu al zenuwchtig als ze aan die oranjehemden denken..

ARC - Hercules 2: ARC op hun gemakkie naar de overwinning

• Snuitert

ploppie schreef:

>

> Wij ook.

Dubbelle punten te verdienen dit weekend..??

• Snuitert

Rammer schreef:

>

> Het had nix met hars te maken LHV was gewoon een klasse beter

> :)

> Ik denk dat het conditie gebrek was waar het bij volendam aan

> lag of ze waren met z'n allen flink wezen stappen want er

> stonden 7 slakken in het veld.. Hahahahaha

Hoop niet dat jij je naam ooit waar gaat maken maar als ik dan een wedstrijd mag uitkiezen doe dan dit weekend maar! Kunnen wel een oppeppertje gebruiken want de klad zit er een beetje in de afgelopen weken…