Waar is Bob trouwens???? Zitten er ook nog andere gasten dan Coco en palingboeren op dit prikbord?? Ja die nr. 5 maar die gast doet zo vaag, kun je beter links laten liggen. Doen zijn vrienden ook denk als hij zulke uitspraken doet hier!
Goedenavpnd heren,
Bob was aan het schilderen, moet ook gebeuren.
vandenBerg/WeHaVe 1 - H.V.B.S: winst BS, wel minimaal maar de paling hangt aan de finish
Zaanstreek - L.H.V: Zaanstreek gaat voor de stunt zorgen deze week, LHV is nog steeds uitgeput van de wedstrijd tegen de andere palingboeren.
Tonegido - U.D.S.V. 2: UD uitgeput van een lange reis, maar nemen een punt mee.
Lotus - van Rooyen/VVW: 2 punten gaan mee naar Wervershoof.
S.D.S. '99 - KRAS/Volendam: Ook hier hangt de paling aan de finish, winst Volendam
ARC - Hercules 2: ARC wint overtuigend.
Denk serieus dat jullie het moeilijk krijgen tegen Zaanstreek met de info die ik heb. Maakt me eigenlijk geen zak uit dus je conclusie is juist ja, haha! Verlies maar lekker… :-) Wij handhaven iig wel gezien de kwaliteit van een aantal ploegen dus onze doelstelling word wel gehaald.
En wat betreft LHV, ze hebben jou al binnen dus lijkt me meer dan voldoende voor dit niveau. 1 kapitein is zat! Wij hebben er al meerdere zoals je hier kunt lezen…
Ben jij ook niet toevallig nr. 5??? Kan me nog een ander forum herinneren wat je in je eentje volledig bezig hield…! HAHA, waren mooie tijden!
Groetsels
ps Edo doet tegen ons toch wel mee he anders krijg jij alle klappen is ook zo lullig…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?