Regio D week 5

• Rammer

Snuitert schreef:

Hoop niet dat jij je naam ooit waar gaat maken maar als ik dan een wedstrijd mag uitkiezen doe dan dit weekend maar! Kunnen wel een oppeppertje gebruiken want de klad zit er een beetje in de afgelopen weken…

Ik speel in het belang van het team ik hoef niet zo nodig topscoorder te wezen want zolang ik op rechts blijf staan wordt het toch nix..

• Snuitert

Rammer schreef:

> Ik speel in het belang van het team ik hoef niet zo nodig

> topscoorder te wezen want zolang ik op rechts blijf staan

> wordt het toch nix..

AAAH RAMMERT TOCH! HEBBEN WIJ EEN OVERZICHT DAN MET TOPSCOORDERS?? WE WETEN ALLEMAAL WEL WIE DE BESTE IS TOCH??

WIJ ZIJN HEREN 1, WIJ HEBBEN SCHIK, EN WIJ ZIJN DE BESTE!!! DAT IS DE KRACHT DIE IEDEREEN MAG WETEN EN IEDEREEN JALOERS OP MAG ZIJN.

HEB HET TROUWENS FF NIET OVER HANDBAL HOOR NU…VOOR DE REST VAN DE LEZERS…

EERST FF BALLEN EN DAN….!!!

• Rammer

WIJ ZIJN DE:

3E HELFT RULERZ !!!!

daar zijn geen overzichten voor nodig….

• nr 5

Ligt de vishandel stil Rammer dat je zoveel tijd hebt om onzin uit te kramen?

• Rammer

Ik heb gewoon hard gewerkt…. maareuhm wou je ook ff laten zien dat je 's morgens ook vroeg begint met je om 6:37 al een bericht te sturen of zat je vanaf toen alweer nix te doen?????

• Snuitert

denk dat tie weer niets aan het doen was. Net zo'n zinlose actie als zijn woorden hiero!

• Gianni

@Rammer

Je schreef dit:

SDS '99 - Volendam = Volendam winst heeft wat goed te maken na het pak slaag van zondag (uitslag lijkt mee te vallen want LHV liet veel kansen liggen)

Pak slaag??? Volgens mij wonnen jullie maar met 4 doelpunten verschil, en volgens mij ging bijna elke bal van jullie erin, verdediging en keeper van ons duidelijk een mega off-day. Als je het wil hebben over (vrije) kansen missen, dan moet je toch echt bij ons zijn. Op een gegeven moment krijgen we zelfs nog kansen op de aansluiting (kwartier voor het eind), alleen missen we dan een open kans (rectherhoek) en een penalty. Tsja, toen liepen jullie weer uit. Als die er van ons waren ingegaan had ik het nog wel willen zien.

Maar goed, was een prima wedstrijd van jullie kant, daar ook niks op aan te merken. Maar ga niet onzin (uitslag lijkt mee te vallen want LHV liet veel kansen liggen) verkopen. Dan moet je ook het hele verhaal vertellen.

• Snuitert

JA Rammer! Je was lekker bij de les! Niet gewend zeker op zondag te ballen…??

Hij loopt al langer op dit forum maar verteld altijd maar de helft, gewoon niet op reageren. Al die badgasten uit leusden zijn het zelfde!

• coco2208

@Gianni

Als je het ergens niet mee eens bent en iemand zijn commentaar bekritiseerd, (wat ik overigens prima vind) zorg er dan wel voor dat je bronnen juist zijn.

Je schrijft alles in de ‘jullie’ vorm terwijl Rammer (degene tot wie je het hele verhaal richt.) helemaal niet bij LHV speelt!!

Mijn idee: Rammer speelt voor het vissersdorp en zat als toeschouwer op de bune zondagmiddag. (kan het mis hebben.)

• nr 5

Rammer is een eikel die niet eens weet dat de bal rond is!!!