Regio D week 5

• nr 5

Moi,een buitenlandse spakenburger ingehuurd om de boel scherp te krijgen en te houden!!!

• ploppie

Datum Hercules - Volendam is nog niet bekend. Hercules wilde 17 December, maar dan zijn de 2 dragende spelers van Volendam met vakantie…

Volgens mij had Tonegido vorige week geen team om naar Bunschoten te gaan.

• nr 5

Na harde wedstrijd tegen Zaanstreek hadden ze 7 man geblesseerd volgens zeggen van de coach.

Wij hadden al een team uitje gepland met een bbq na de wedstrijd,nu konden we lekker vroeg daarmee beginnen.

Wij hadden ook 2 man die niet konden spelen door blessures en het kwam ons wel goed uit dat de mannen een weekje extra rust konden nemen.'

We horen wel wanneer de datum is.

Plop jij bent de cirkel toch,niet die van 2.11 maar die rappe van 1.57 mtr?

• coco2208

Coco2208 spreekt bij deze uit dat hij speelt voor LHV. Voorheen altijd gespeeld voor Smeeing BDC alwaar hij teamgenoot was van Snuitert en Bob.

• Rammer

Ik speel voor de club die afgelopen week het makkelijkst de punten kado heeft gekregen en zelf niet gespeeld heeft..

• Henkes

uhm ik ook??Bob schreef:

>

> Heren,

>

> Waar blijven jullie nou?

> Ik sluit mij mij aan bij Gianni, ik kom uit dat andere

> vissersdorp.

• Snuitert

Word een beetje saai maar ik ben trots dat ik in het mooie Spakenburg mijn thuis wedstrijden mag spelen.

Die hakkie zullen we eens een hak zetten as zaterdag met zijn voorspelling! We have gaat huilend van het veld! Misschien net als ARC in de rust al :-)

Dus zijn eigenlijk maar 3 verenigingen bekend nu en verders 2 stokertjes… Rotte appels hou je altijd..

• Rammer

Ja jammer dat er maar 3 verenigingen zijn maar wie weet komen er na dit weekend wel weer een paar bij..

Ohja volemdam gefeliciteerd met de overwinning op het “grote” ajax dit heeft nix met handbal te maken maar goed ik vind dat ze het verdient hebben..

• ploppie

Nope, je mag nog een keer raden…

• ploppie

Dank