gewoon accepteren en trainen?? Als het waar is wat Dub zegt, ligt het wel even anders!
Ja nederlandse handballers naaien elkaar graag kaarten aan, zoals de eerste lijn spelers die bij iedere afronding schreeuwen voor het geval ze gaan missen, ook al is er geen contact met de verdediger en wat dacht je van het theatraal vallen ook dat hoort er bij tegenwoordig en volgens mij zie je dat in het buitenland ook minder dan hier.
Natuurlijk ook de mail gekregen uit ons handbal landje Limburg.
Volgens mij zouden wij het met zijn alle moet steunen.
We zijn terug gelopen van de 100.000 leden naar de 50.000 leden
afdelingen die lastige leden hebben laten deze net zo makkelijk vallen moet je maar stoppen was 3 maanden geleden een antwoord van de scheidrechter commissie in Zuid-Holland
tegen een gewaardeerd scheidsrechter. ( is ook niet meer ingezet)
Natuurlijk is dat een afgeleide van de achter kamer politiek die het landelijke NHV er op na leeft.
Dus niet alleen het landelijke bestuur aanpakken maar zeker ook de afdelingen naar beneden toe zuiveren, is mijn advies.
Jammer dat ik het woord zuiveren moet gebruiken heeft voor mij een rare bij smaak maar kan er echt niets ander van maken.
Als we nu alleen maar eens kijken naar het beleid scheidsrechter nieuwe regels niemand met uitzondering van Zuid-Holland is op tijd netjes geïnformeerd.
Ik zag laatst een scheidsrechter die affluit voor handsbal!!!
En hij bestrafte de keeper voor voetbal in de cirkel…
Tjongejonge, wat kunnen we toch muggenziften. Bedenk maar een regel en er is altijd wel iemand die er niet mee om kan gaan.
Niet zo zeuren over incidenten, die kan ikzelf wel bedenken.
Er zijn veel te veel regels die gemaakt zijn omdat er ergens (vooral aan de top) wel weer een incident was.
Het is krankjorem dat men op het WK met dezelfde regels speelt als de C-meisjes in Tietjerkseradeel of Muggenbeet.
De kunst is de regels op het juiste niveau toe te passen.
Als we dat doen, zou het veel makkelijker zijn.
Nogmaals: er zijn maar zeer weinig wijzigingen in de toepassing! Het meeste is tekstuele aanpassing.
Ik heb weinig nieuws gezien…
En o o o o wat was Zuid Holland weer goed bezig met de snelle uitleg…
Wees maar niet bang, de rest volgt op korte termijn want de meeste competities beginnen in pas oktober, dus tijd genoeg.
De ere en 1e divisie scheidsrechters en trainers hebben in juni al uitleg gehad.
Dus wanneer een keeper buiten zijn doelgebied komt, hier stilstaat en vervolgens loopt er een tegenspeler (bewust of onbewust) tegen hem aan dan krijgt de keeper rood?
Begrijp ik deze regel niet goed of gaat dit tegen de regel van indringen in die in dit geval voor een veldspeler gewoon van toepassing is?
We zullen het in de competitie wel zien, met die nieuwe spelregel. Ik blijf in ieder geval de bal onderscheppen, en als er dan iemand tegen mij zou aanbotsen waarvoor ik rood zou krijgen, dan kan de NHV een mooie protestbrief tegemoet zien.
Ik kom vaak genoeg uit mijn doelgebied en het heeft in al die jaren, maar tot een enkele botsing geleid en zonder enige volgen voor beide spelers.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?