estavana

• harsbal

Als ze slim is twee jaartjes VOC endan lekker naar het buitenland

• Handballer

Beter gaat ze naar dalfsen!… Dat zou nog slimmer voor haar zijn!… Zowel de reistijd als de groep is beter denk ik als je kijkt wat VOC overhoudt!…

• cirkel

Ze is in Dalfsen gesignaleerd!

Is ze via Raalte (Kwiek?) gereden?

Laatste gerucht:

AAC heeft geen team meer trekt zich nu terug uit de competitie volgend seizoen

• kenner

Als ze slim is blijft ze dan in Raalte, bij Dalfsen gaat het volgend seizoen toch mis, daar zorgt Richard wel voor.

Er staat dan geen Dalfsen speelster meer in en de rest heeft geen binding met Dalfsen die denken alleen aan hun eigen.

zoals Muriel, Sharina etc. Ze zijn niet goed genoeg en dit is hun laatste strohalm om er nog iets van te maken. Na volgend seizoen valt het daar uit elkaar.

Als Estavana dan slim is gaat ze daar in ieder geval niet heen.

Maar ja, in het land der blinden, is eenoog koning

• promotie

Er blijft echt helemaal niets meer over bij AAC dus de kans dat ze zich moeten terugtrekken is erg groot.

Wie gaat er dan nog alsnog promoveren vanuit de 1e divisie?

• Fisherman

Ze hoeft toch ook niet lang in Dalfsen te blijven?

1 jaar meedraaien, kijken of er een mooie prijs in zit (ik denk van wel), jezelf doorontwikkelen en dan op naar het buitenland. Een dergelijk complete speelster moet snel verder kijken…

AAC gaat dan naar de 1ste divisie of trekken ze het hele team echt terug en gaan ze terug naar de regioklasse (plek van dames 2)

• cirkel

Fisherman, ik denk dat AAC 2 in regioklasse AAC 1 gaat worden. Logisch oplossing

NHV laat, dunkt me, geen extra team in de eredivisie toe.

Volgens mij zijn ze in Oosterbeek al blij dat de versterkte degradatie voor komend seizoen al met één team gereduceerd is. Scheelt Louw een hoop zorgen…

Vorig jaar veel meiden van Swift A naar AAC, geen damesteam meer bij Swift en nu dit: Arnhem, wat is er aan de hand?

Wat is er over van al die mooie ambities?

• De handbalprofessor

Kenner…..

Gaat dit onderwerp niet over estavana?…

Jij bent duidelijk geen kenner en je weet niet waar je over praat!… Allereerst hebben ze daar nog 2 dalfsenaren genaamd marlie en Petra!.. Ten 2e heb je daar ook speelsters lopen die er al 5 jaar handballen, de teammanager en fysio komen ook uit dalfsen. En ten derde over muriel en Sharina is natuurlijk ook grote onzin over die laatste strohalm!… Zijn prima speelsters die dalfsen goed kan gebruiken!..

Dus ga geen onzin praten en gewoon onrust zaaien en lopen stoken met je domme reactie

• TIP!

een goeie TIP!

ga naar E&O!

karin Veltrop bakt er helemaal niks van!

Die zou bij een regio klasse niet eens een fatsoenlijke wedstrijd neerzetten!

Dus die ben je zo voorbij!

• Westlander

Zeg handbalprofessor, jij bent ook een simpele ziel. Vind dat kenner een punt heeft. De speelsters van buitenaf hebben geen binding en die proberen dmv deze actie (lees naar Dalfsen te gaan) nog een plek te krijgen bij Oranje en daar zijn ze niet goed genoeg. maar liefst 2 meiden uit Dalfsen zegt ook wel genoeg lijkt mij, geen opleiding, niks.

en niet eens basisspelers. Tja de manager en fysio uit Dalfsen, jippie.

Het is geen onrust stoken het is realiteit, nog een seizoen, miss 2 en dan is het gebeurd.

Dus Estevana kies niet voor Dalfsen, geen slimme zet.