dalfsen heeft lynn en wendy, voc heeft rachel, dan zou ik voor e en o kiezen(tu)
Ik denk dat estavana best wel is naar een ploeg als dalfsen zou kunnen gaan want volgens de wetenschap wordt je door concurrentie alleen maar beter!.. En voor een ploeg als dalfsen zou het ook gunstig uit kunnen pakken want als je alle posities dubbel bezet hebt wordt je in de breedte veel sterker en plus als je de concurrentie zwakker maakt door een goeie speelster weg te kapen bij de concurrentie wordt je ook sterker door het zwakker maken van de concurrent!.. dus ik zou het een hele logische overstap vinden want dat is het mooie bij handbal er bestaat nog steeds een mogelijkheid om door te wisselen!… Overigens zou ze ook nog naar VOC kunnen gaan maar weet niet wat het gros van de speelsters daar gaat doen aangezien daar een leegloop wordt verwacht en er ook nog wel is regelmatig gedonder is binnen het team!… We zullen zien waar het schip Polman zal aanmeren!…
klopt helemaal trainer, daarom speelt iedereen met een groep van 7 speelsters en geen 14 gezien deze meiden nooit mee spelen bij de academie is het verstandig om een club te zoeken met een groep van 7….sorry maar vind jou argument zeer dom………de ploegen waar zij dan spelen die spelen gemiddeld 38 wedstrijden in een seizoen en dan de academie niet mee gerekend, nou moet wel zeggen dat je dan echt gelijk heb om minuten te maken bij de club. denk eerst eens na voordat je iets zegt
Nou trainer ik weet niet wie jij bent of voor welke club je bent maar zo ver gaat mijn informatie niet, ik weet alleen dat over het algemeen als de concurrentie moordend is dat je het beste uit jezelf omhoog haalt omdat je dat wel nodig bent anders belandt je op de bank ik denk dat lynn en wendy in dit geval dat wel op kunnen brengen aangezien zei dit seizoen al veel hebben bewezen te kunnen!…maarja volgens mij heeft dalfsen de selectie al vol dus eigenlijk is deze discussie denk ik zinloos misschien dat ze voor een echte topper nog wel een plekje hebben en dan helemaal voor een opbouwster als estavana maarja we zullen zien en de tijd zal het ons leren ik ben in ieder geval erg benieuwd waar mevrouw polman volgend jaar gaat spelen misschien blijft ze wel gewoon bij aac en halen die ineens een heleboel speelsters naar arnhem we weten het gewoon nog niet!…
mamapolman en papapolman bepalen, denk ik
als estavana weggaat uit arnhem wordt het moeilijk kiezen bij de dochter of de zoon kijken
trouwens: handbalacademie naar aac zou kunnen, maar reglementair kan het dan volgens mij nooit zo zijn dat een zelfde constructie onstaat m.b.t. spelen.
of er komt in oosterbeek iets uit de hoge hoed waar iedereen van denkt: hoe is dit mogelijk?
maar ja, met papa aan de touwtjes in het bondsbestuur, gaat mirte dan weg bij kwiek en ook naar aac?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?