estavana

• keeper

Kwiek ????

• bruinebonen

Jaja let maar op! Dan wel geen kampioen, maar toch! Er gebeurd meer in de Tijenraam!

• kenner

Domme keus Estavana, ga bij een ploeg spelen waar je belangrijk wordt en de kar moet trekken, dan kun je je onderscheiden. Niet de weg van de minste weerstand. Het verleden wijst uit dat meiden die bij een goede ploeg zaten niet ver komen of internationaal niet mee kunnen. Maar goed, mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig. Niet meer knokken en voor een duppie op de eerste rij willen zitten. Jammer.

Let maar op, tegenstanders, ik krijg gelijk.

• Zandman

Ik denk juist wel dat het een goede keuze is. VOC speelt een spel waar zij heel goed in zou kunnen passen en zelfs meer dan dat. Zij is een meerwaarde . Net zoals Laura het dit jaar was bij VOC. Ik verwacht dat ze daar twee jaar blijft om te leren en dan lekker naar het buitenland gaat. Volgens mij is Rolf ook een trainer die haar goed ligt.

• Berend

Juiste keuze Estavana! Daar leer je onder druk spelen. Moet je je positie verdienen. Meerdere goede speelsters. Dat krijg je ook in het Buitenland. Bovendien ben je verzekerd van europees handbal/ Champions Leaque en EHF!

Kan je je goed in de kijker spelen.!

• toppie

VOC, daar gaat ze spelen is al helemaal rond.