Uitslagen / Voorspellingen Heren Hoofdklasse B Speelronde 21

• Dwight

Haha, ik had het alleen over de derde helft van aankomende zaterdag haha, ik weet dat er teams zijn die hier beter in zijn:)-D

Ik ben niet teleurgesteld door je opmerking hoor, we zullen hier en daar wel geluk hebben gehad, vooral omdat jullie het zelf hebben laten liggen. En ik kan me nog een voetfout bij gemini herinneren, maar ik heb nooit gezegd dat wij het beste team zijn.

Door alle gebeurtenissen (jullie verliezen, quintus verliest, dios verliest, nivea strandbal, scheidsrechters, enz enz enz) denk ik wel de terechte kampioen (ALS we zaterdag winnen). Maar ook daar zullen mensen het niet met me eens zijn en dat mag. Ben wel al blij dat er iemand is die het ons gunt haha :D

Iedereen nog veel succes de laatste rondes!!!

• alex

RR wie is volgens jou de beste ploeg? V&L ook niet naar mijn mening. Ik vind quintus een stuk sterker

• rodvlhl

Ik speel inderdaad niet bij ventura, alhoewel ik zaterdag wel de 3e helft speel. En dit heeft niets met arrogantie te maken, we zetten gewoon een dijk van een 3e helft neer(mocht ventura kampioen worden), maar dat lijkt me logisch. Ik vind het eerder van arrogantie getuigen dat jij na een heel seizoen nog steeds durft te zeggen dat ventura kampioen is geworden door de tegenstander. Ventura is dit jaar gewoon de betere, dat kan je terug zien in de resultaten en als je dat aan het eind van het seizoen nog niet kan toegeven ben je een slechte verliezer.

• speler

Ik denk inderdaad niet dat V&L de beste ploeg is uit hoofdklasse B op dit moment maar denk zeker dat dit wel de ploeg is die een goed seizoen heeft gedraait. Ze promoveren naar de hoofdklasse met de doelstelling om zich te handhaven, na een paar weken werd geroepen dat we misschien best wel eens voor het kampioenschap zouden kunnen gaan. Dit team speelt dit jaar voor het eerst samen en is een mix van oude en jonge spelers. Jammer dat ze aan het einde van de competitie hun voorsprong hebben laten liggen. Ik wil ventura ook alvast feliciteren want die geven dit nooit meer uit handen en worden as zaterdag kampioen bij wings! succes en veel plezier.

• alex

V&L heeft zeker een goed seizoen gedraaid en vind het ook wel een leuke ploeg om tegen te spelen.

jullie maken trouwens nog steeds kans om kampioen te worden en anders via de 2de plek eventueel nog te promoveren.

succes

• Bananen Man

V&L kan niet promoveren want zoals RR vooruit al zei:

… je wint wellis waar van ons thuis, maar helaas heeft de Lions teveel van ons gevraagd, we miste vaak spelers …

• remco

v en l had wel kunnen promoveren op voorwaarde dat ze geen spelers zouden uitwisselen met de Lions en dat was ook het plan

• Bananen Man

Maar nu dus niet het geval.

• persoonlijke mening

mijn persoonlijke mening is dat de twee beste ploegen van de gehele competietie in de laatste ronde weer tegen elkaar kunnen spelen. Erg jammer dat het de kampioenswedstrijd niet zal zijn! De twee ploegen spelen dan in Kwintsheul, ja Quintus tegen V&L!!! dat zijn de aller beste ploegen….Zeiken niet tegen scheidse, althans het minste, zijn zeer spoertief en kunnen technisch zeer goed ballen… Volgend jaar hopelijk weer 2 mooie wedstrijden van deze twee ploegen tegen elkaar. Hopelijk dan wel voor het kampioenschap…. dat verdienen ze!!

• alex

ben het met je eens dat quintus en v&l een goede ploeg hebben,ben het ook met je eens dat ze goed spelen.

maar hoe je praat lijkt t dat je vind dat ventura het niet verdient om kampioen te worden? waarom niet???