Geloof inderdaad niet dat rodvlhl bij ons speelt, maar dat doet er niet toe, ik denk wel dat hij gelijk heeft dat je voor de derde helft je het beste naar deze steden toe kan komen (aankomende zaterdag dan).
Wij staan al meerdere jaren te boek als arrogant, zou niet weten waarom, ik vind zelf in elk geval dat we het niet zijn. Maar zoals plons al zegt, wij (ventura) hebben van iedereen al een keer gewonnen, waarvan V&L uit en DIOS uit.
Ik weet dat veel mensen het er niet mee eens zijn en misschien gunnen ze het ons niet, maar als we zaterdag winnen van Wings en bovenstaande feiten, zijn we in mijn ogen terecht kampioen van de hoofdklasse B. Maar het zal geen makkelijke wedstrijd worden, Wings uit is een goede tegenstander en er zullen nog wel zenuwen meespelen ook.
Gemini - v.d. Voort/Quintus 2
Gemini thuis moeilijke ploeg en zonder hars. Overwinning Gemini.
V&L - Regioteam CAD2M
V&L is kwalitatief beter en spelen ook nog een thuis. Overwinning V&L
Wings - Jawasport/Ventura
Wings is een goede tegenstander en spelen met hars, Ventura heeft zenuwen. Denk dat het aan het begin gelijk op gaat, maar als het spelletje wat verder onderweg is zal ventura uitlopen naar een doelpunt of 5 verschil en de voorsprong niet meer uit handen geven.
Atomium'61 - Sittardia
Atomium heeft de puntjes nog nodig, zou zonde zijn als deze ploeg de hoofdklasse moet verlaten. Ik gok hier op een gelijk spel.
Hellas 3 - Witte Ster'75
Witte ster wint hier omdat ze veel sneller spelen.
SOS-Kwieksport - DIOS
DIOS zou nog gelijk kunnen komen met Quintus en dan tegen de hoofdklasse A moeten spelen voor eventuele promotie. SOS vecht tegen degradatie. Quintus zal de laatste wedstrijd van V&L winnen, dus ik weet niet of DIOS werkelijk nog wel iets heeft om voor te knokken. Deze wedstrijd word heel close denk ik, SOS wint