Uitslagen / Voorspellingen Heren Hoofdklasse B Speelronde 21

• Gast

Regioteam CAD2M - v.d. Voort/Quintus 2 17:29

Zo te zien is dit een makkelijke wedstrijd geworden voor Quintus.

Sittardia - V&L 23:21

Weinig doelpunten hier. Jean heb jij nog een wedstrijdverslag? Niet heel verassend dat Sittardia niet verloren heeft thuis.

Jawasport/Ventura - Hellas 3 31:18

Ook dit was een voorspelde makkelijke overwinning voor Ventura..

Wings - Gemini 30:28

Dit is vast nog een lastige klus geweest voor Wings om de punten te pakken.. Is Wings de kluts kwijt de laatste weken??

Witte Ster'75 - SOS-Kwieksport 32:22

Zoals te lezen is was dit een geflatteerde uitslag.

Op naar een nieuwe speelronde!

Gemini - v.d. Voort/Quintus 2

Verwacht een overwinning voor Quintes

V&L - Regioteam CAD2M

Makkelijke overwinning voor V&L zal dit worden

Wings - Jawasport/Ventura

Gaat Ventura hier winnen en het kampioenschap al een week eerder binnenslepen??? Ik verwacht van wel en met ruim verschil!

Atomium'61 - Sittardia

Atomium gaat hier net aan winnen verwacht ik

Hellas 3 - Witte Ster'75

Een belangrijk duel om degradatie nog wellicht te kunnen ontlopen! Ik verwacht hier een winst voor Hellas waardoor het nog zeer spannend zal worden onderin!

SOS-Kwieksport - DIOS

Wat een harde wedstrijd gaat dit worden! SOS heeft deze punten keihard nodig en zal dan ook alles op alles zetten waardoor ze nog gaan winnen ook!

• Supporter

Verwacht een boeiende pot, quintus uit zonder hars zal nog lastig worden voor de mannen uit het westland.

Denk zelf dat ze nog messchien verliezen ook.

V&L - Regioteam CAD2M

Overwinning voor V&L

Ventura wordt hier kampioen wings is helemaal de weg kwijt en zal hier ook niet de draad oppakken.

Atomium'61 - Sittardia

Sittardia heeft meer kwaliteit, hebben ook zelfvertrouwen na de overwinning op V&L

Hellas 3 - Witte Ster'75

Denk een gelijkspel

SOS-Kwieksport - DIOS

Wordt een leuke wedstrijd SOS heeft de punten hard nodig zal waarschijnlijk een close call worden gok dat DIOS net aan wint 2 doelpunten verschil

• king

V&L - Regioteam CAD2M

V&L makkelijk. is ook wel nodig als ze geen 3de willen worden.

ventura, tenzij wings weer terug in het spoor komt. weet er iemand wat er bij wings aan de hand was de laatste weken?

Atomium'61 - Sittardia

atomium omdat sittardia niet met de gladde bal kan spelen

Hellas 3 - Witte Ster'75

witte ster als ze een hoog tempo spelen

SOS-Kwieksport - DIOS

dios is beter

• toeschouwer

Ik ben afgelopen zaterdag bij Wings - Gemini gaan kijken en heb eigenlijk een makkelijke overwinning gezien van Wings, het is dat de middenopbouwer na 10 minuten in de tweede helft uitviel anders was het verschil veel groter geweest want hij had 75% van de doelpunten in de eerste helft gemaakt en ook nog een flink aantal assists gegeven! Wat ik zag bij Wings is dat die lange linkeropbouwer geblesseerd is en dat jonge mannetje op de rechteropbouw en ik hoorde dat hun vaste keeper twee wedstrijden niet heeft meegedaan wegens een blessure (gebroken rib?).

Gemini heeft op dit moment een te kleine selectie om potten te breken want alles komt van die linkeropbouwer. Als je een beetje moeite doet dan kletst je hem zelfs de wedstrijd uit!! Ze knokken iig wel voor de punten dus hopelijk gaat ze dat lukken..

V&L - Regioteam CAD2M

V&L, betere ploeg

kan alle kanten opgaan en is afhankelijk van de spelers en inzet van Wings. Ze kunnen in principe Ventura aan in goede doen en zeker thuis..

Atomium'61 - Sittardia

atomium

Hellas 3 - Witte Ster'75

witte ster/

SOS-Kwieksport - DIOS

DIOS aub, SOS degraderen..

• Supporter

King en Toeschouwer jullie vergeten Gemini- Quintus

• duhh

Het verhaal tegen Gemini is relatief simpel, zet de LO vast en in de wedstrijd kan in de tas. Ik denk dat Quintus dit snel genoeg inzit en de wedstrijd voor de rust al beslist.

V&L - Regioteam CAD2M

V&L legt Regioteam op de pijnbank. Minimaal 10 verschil

Ook compleet maakt Wings geen kans tegen een gedreven Ventura. Ik verwacht dat er meer toeschouwers voor Ventura zullen zijn en dat de Schiedammers alles de hagenezen zullen overrompelen.

Atomium'61 - Sittardia

Atomium zal hier belangrijke punten moeten pakken. Sittardia uit geen schim van de ploeg thuis.

Hellas 3 - Witte Ster'75

Witte ster is geen peil op te trekken. Zodra ze doorhebben dat Hellas helemaal niet zo sterk is uit de 2e lijn zullen ze de verdediging dichtgooien en de wedstrijd nipt winnen.

SOS-Kwieksport - DIOS

Het moge duidelijk zijn dat DIOS een stuk beter is dan SOS. Met een keeper in de goal die vlot doorheeft dat die RO alleen maar kort schiet wint DIOS hier met gemak.

• king

sorry,

gemini-quitus

gemini wint omdat de keeper van quintus bij elke bal de verkeerde kant op duikt.

muur = geen muur

• speelster

Vandaar dat Quintus tweede staat.. met een keeper die niks houdt! Toch knap!

• rodvlhl

Gemini zet zijn beste keeper op de circel, dus dat wordt dan spannend

• king

niet zo aangevallen,ik zet alleen mijn voorspellingen neer,en ik voorspel dat gemini wint.

quintus heeft dacht ik meerdere keepers,en die ander is beter