Dames Regio D voorspelling

• sterren

Ik denk de Blinkert. Die spelen het op ervaring en routine uit!!!

• publiek

Ik denk dat JHC gaat winnen, omdat JHC al een aantal wedstrijden op rij gewonnen heeft, zelf een knappe prestatie tegen VZV en ze uit de negativiteit zijn van het verliezen (verloren 4 keer achter elkaar). Ook denk ik dat JHC het kan winnen, vanwege hun kwaliteiten er zitten daar een aantal speelsters in die het spel kunnen maken. De blinkert kan wel ervaring hebben, maar de ervaring van de blinkert is niet zo goed dat ze daardoor even winnen. JHC moet gewoon op snelheid spelen, het is een jong team en dan kunnen ze winnen van de blinkert

• moaningmhyrtle

wat gaat het vanavond worden bij nea?

ik hoop een spannende pot met goed handbal X(

• Nea

Nea heeft vanavond na een 1-7 achterstand gewonnen van Nieuwegein met 27-19.

Weet iemand de eindstand van vzv al?

• Joep

VZV heeft verloren.

• handbalfan

VZV heeft verloren, zo zie je maar dat voor een club met ambitie het totaal geen zin heeft om je eerste dames team in te zetten in een lagere klasse. Aan het einde van het seizoen moeten je dames 2 het toch zelf doen, dit heb je ze het hele jaar afgeleerd. Voor je eerste team heb je alleen maar kans op meer blessures en vermoeide spelers die daardoor wedstrijden verliezen.

• speculaatje

Heb vernomen dat KSV het wedstrijdformulier waarop de verkeerde uitslag Zeeburg - KSV 24-23 stond (ipv 23-24) heeft ondertekend. Staat deze uitslag nu echt vast of wordt er nog protest aangetekend vanuit KSV (en kan dat überhaupt nog)?

• handbalfan

grote fout van de trainer van KSV, weet het niet hoe het reglementair zit maar ik denk dat deze wedstrijd in het voordeel van zeeburg moet uitvallen. Dit kan KSV het kampioenschap kosten, lijkt me weer een vacature voor hoofdtrainerschap dat vrijkomt.

• handballer

vrijdag 19 maart: Blinkert JHC = 15-14

zaterdag 20 maart: JHC Blinkert = 14 - 14

Ongelofelijk trouwens dat de bond het zo indeeld, dat je 2 dagen achter elkaar tegen dezelfde ploeg speelt …..

• JHC-fan

De uitslagen waren 16-15 en 13-13.

De wedstrijd in Haarlem was enkele malen afgelast vanwege de gladheid deze winter en later stonden beide teams in het veld en was de scheidsrechter niet gekomen. De bond besliste toen dat de wedstrijd alleen nog zou worden gespeeld als hij van belang zou zijn. Dat leek toch nog zo te zijn, vandaar dat hij afgelopen vrijdag werd ingelast.