Ik denk de Blinkert. Die spelen het op ervaring en routine uit!!!
Ik denk dat JHC gaat winnen, omdat JHC al een aantal wedstrijden op rij gewonnen heeft, zelf een knappe prestatie tegen VZV en ze uit de negativiteit zijn van het verliezen (verloren 4 keer achter elkaar). Ook denk ik dat JHC het kan winnen, vanwege hun kwaliteiten er zitten daar een aantal speelsters in die het spel kunnen maken. De blinkert kan wel ervaring hebben, maar de ervaring van de blinkert is niet zo goed dat ze daardoor even winnen. JHC moet gewoon op snelheid spelen, het is een jong team en dan kunnen ze winnen van de blinkert
VZV heeft verloren, zo zie je maar dat voor een club met ambitie het totaal geen zin heeft om je eerste dames team in te zetten in een lagere klasse. Aan het einde van het seizoen moeten je dames 2 het toch zelf doen, dit heb je ze het hele jaar afgeleerd. Voor je eerste team heb je alleen maar kans op meer blessures en vermoeide spelers die daardoor wedstrijden verliezen.
De uitslagen waren 16-15 en 13-13.
De wedstrijd in Haarlem was enkele malen afgelast vanwege de gladheid deze winter en later stonden beide teams in het veld en was de scheidsrechter niet gekomen. De bond besliste toen dat de wedstrijd alleen nog zou worden gespeeld als hij van belang zou zijn. Dat leek toch nog zo te zijn, vandaar dat hij afgelopen vrijdag werd ingelast.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?