Dames Regio D voorspelling

• speelster regio D

Wat een onzin allemaal over het terugdraaien van de stand!

Zowel KSV als Zeeburg weet wat de uitslag is…

KSV heeft rechtmatig gewonnen met 24-23.. beetje stom inderdaad dat niemand heeft gekeken wat er nu op het formulier stond!

Maar als je de feiten bekijkt behoren de punten gewoon aan KSV toe en niet een Zeeburg..

NHV heeft deze beslissing dus gewoon teruggedraaid en ik neem aan dat Zeeburg hier mee heeft ingestemd, omdat het gewoon zo is!

• speler

zaterdagavond VZV - KSV.

De meiden van VZV gaan ervoor, maken er een bloedstollende wedstrijd van en winnen.

• publiek

Als het maar niet zo bloedstollend als tegen HVBS……………………..

• speler

publiek Schreef: Ze staan niet voor niets op de derde plaats

——————————————————-

> Als het maar niet zo bloedstollend als tegen

> HVBS……………………..

• Rambooo

Ik hoop dat VZV wint jaaa..dat zou spannend zijn!

Dan staan KSV en NEA gelijk toch?

Dan wordt het nog een strijd om het kampioenschap.

Zonde dat NEA in het begin van de competitie moest inkomen en daardoor tegen een paar zwakke ploegen heeft verloren. KSV is dit seizoen heel stabiel geweest knap! Maar wel gelijk gespeeld tegen vzv toch?

Ik hoop dat nea kampioen wordt, kunnen we ze over een paar jaar misschien weer terugzien in de eredivisie..

Toch hoop ik dat NEA kampioen wordt.

• speler

Eerst maar zien dat VZV wint vanavond.

• rambo fan!

rambo heeft helemaal gelijk!!!

hopen dat vanavond vzv wint ik zal er zijn…. als vzv slim is dekken ze meteen de rechtekant kan ksv helemaal uit… dan is ksv niet meer zoveel…

HUP vzv… en GO RAMBO!!!!

• NEA

KSV heeft gewonnen van VZV met 1 punt verschil 18-19.

Wij waren erbij vanavond en wij feliciteren KSV met het behaalde kampioenschap.

• Soest

Smeeing BDC is kampioen geworden en komen in deze poule

Zéér jong taem talentvol ,en ik denk dat ze volgend jaar gewoon gaan meedoen om het kampioenschap .

Succes meiden.

• sterren

Mee doen op het kampioenschap….. Zie eerst maar een een seizoen te handhaven met die jonge talentvolle grietjes!!! Is nog een stuk lastiger dan je denkt!

Ik heb ze dit seizoen een keer zien spelen, en ik wordt er nou niet gelijk angstig van! We zullen zien volgend jaar!

KSV met 1 doelpunt verschil gewonnen van VZV zal vast er spannend geweest zijn! Jammer voor NEA. Vind persoonlijk NEA een beter team hebben. Denk dat KSV het lastig gaan hebben volgend jaar. Maar gefeliciteerd en succes!

Wat zullen de verdere uitslagen zijn:

Zeeburg wint natuurlijk wel van Zwaluwen! Al gun ik ze nog wel 2 puntjes deze competitie.

HVBS wint van de Blinkert

NEA wint dik van Baarn

Cometas wint van Quick

En Nieuwegein wint van JHC