Dames Regio D voorspelling

• bestuur sv Zeeburg

De ware toedracht :

Op 14 maart is de wedstrijd Zeeburg-KSV geeindigd in 23-24, in het voordeel van KSV dus. De scheidsrechters hebben echter op het wedstrijdformulier ingevuld dat de uitslag 24-23 in het voordeel van Zeeburg was. De coaches van KSV en Zeeburg hebben dat niet opgemerkt en hebben beiden het formulier ondertekend.

's Avonds ontdekten wij, Zeeburg, toen we de uitslag in Sportlink moesten invoeren, deze fout. Omdat we geen onnodige boete aan ons broek willen krijgen van het NHV hebben we uitslag ingevuld zoals die op het wedstrijdformulier staat vermeld. Dat is een normale gang van zaken.

De volgende ochtend hebben wij als bestuur meteen telefonisch contact opgenomen met de competitieleider in Oosterbeek en verteld wat er aan de hand was. We hebben verteld dat wij verloren hadden en en dat de scheidsrechters een fout hadden gemaakt op het wedstrijdformulier. We hebben dat desgevraagd schriftelijk bevestigd. Vervolgens hebben we contact opgenomen met de voorzitter van KSV en hebben hem verteld dat hij dat ook moest doen. De scheidsrechters hebben blijkbaar inmiddels ook schriftelijk gereageerd want de stand is door het NHV nu gecorrigeerd.

Wij, het bestuur van Zeeburg, zijn van mening dat we bezig zijn met een hobby, het handbal. Wij nemen deel aan diverse competities, waarin door het spelen bepaald wordt wie de betere, sterkere of slimmere ploeg is die dag. Dus niet door een foutje van scheidsrechters op wedstrijdformulieren of op het bondsbureau.

Naar die spirit hebben we gehandeld tijdens en na de wedstrijd tegen KSV. Dat leek ons onze sportieve plicht, zoals onze damessenioren die dag KSV ook op een sportieve wijze hebben bestreden.

En daarmee is deze zaak naar onze mening gesloten.

Met vriendelijke groeten,

Bestuur sv Zeeburg

• Toeschouwer'80

sterren Schreef:

——————————————————->

> KSV met 1 doelpunt verschil gewonnen van VZV zal

> vast er spannend geweest zijn! Jammer voor NEA.

> Vind persoonlijk NEA een beter team hebben. Denk

> dat KSV het lastig gaan hebben volgend jaar. Maar

> gefeliciteerd en succes!

>

> Wat zullen de verdere uitslagen zijn:

>

> Zeeburg wint natuurlijk wel van Zwaluwen! Al gun

> ik ze nog wel 2 puntjes deze competitie.

>

> HVBS wint van de Blinkert

>

> NEA wint dik van Baarn

>

> Cometas wint van Quick

>

> En Nieuwegein wint van JHC

Zo Sterren, laat NEA nu toch net niet DIK winnen van Baarn. Maar met een gelijk spelletje naar huis gaan. Niet verwacht, maar toch gebeurd!!!

• sterren

Nee zeker niet verwacht….. bij NEA zal misschien de motivatie een beetje weg zijn geweest na de winst van KSV gister?

Weet iemand al de uitslag van de Blinkert tegen HVBS?

• KSV

Jeuhh We zijn kampioen!!! Baarn bedankt voor het gelijkspel tegen Nea. jullie hadden het biertje echt verdiend! Zo waren we gelukkig toch niet voor niets naar Soest gereden! het was een spannende wedstrijd! Gelukkig was Nea niet scherp en gingen ze mee in het trage tempo van Baarn!

• passie

zijn er nog grote wijzigingen qua trainers aanstaande voor komend seizoen in deze poule?

• XXX

Baarn zoekt een trainer,JHC zoekt een trainer,KSV zoekt een trainer,Zeeburg zoekt een trainer.

• jhc er

jhc heeft al een nieuwe trainer, jeroen smits en stefan baars!

Waarom gaat de trainer van ksv weg?

• ssst!

Weet van niks! Neem aan dat door de goede resultaten KSV-trainer blijft?

• ksv

Handig zo'n forum. Zo horen wij ook nog iets! Lijkt me trouwens erg onwaarschijnlijk dat de trainer weggaat! Hij heeft het veel ste gezellig met ons! die xxx snapt er niet zoveel van denk!

We zijn nog wel op zoek naar scheidsrechters trouwens! Misschein bedoelde je dat xxx?!

• lccio

Goed van KSV dat ze (bijna) kampioen zijn. gefeliciteerd! Nou t lijkt me nioet nee dat de trainer van ksv weg zal gaan, gezien het resultaat. Nou zal het wellicht misschien tegenvallen in de hoofdklasse volgend jaar. ksv zal er aan moeten trekken. Maar ik schat dat dat wel goed komt! ja de trainers liggen helaas niet voor t oprapen he. .

Ik kijk in ieder gavl weer uit naar volgend seizoen. En ben benieuwd hoe mijn favorieten nea en vzv het dan weer gaan doen.