Dames Regio D voorspelling

• Pluimpje

Ik vind ook niet dat VZV over super goeie kwalitatieve speelsters beschikten, het is gewoon een leuk team maar deze ploeg is niet een van de beste van de competitie. Er zijn betere ploegen die lager staan. Persoonlijk vind ik dat NEA of KSV de titel moeten krijgen, NEA heeft op elke positie speelsters staan die kunnen afronden en het is een team dat samen speelt. Wat vinden julli

• .

ik bedoelde dus dat als ze zouden willen kunnen ze wel een andere team brengen

• vliegertje

Ik vind dat NEA kampioen moet worden,gewoon de beste.Qua spel en team vind ik KSV de beste,maar nog niet klaar voor de hoofdklasse.

• hoebe

Cometas - Baarn Wint Cometas door hun thuisvoordeel

HVBS - VZV 2 Een makkelijke overwinning voor VZV.

JHC - Blinkert . JHC op basis van kwaliteit

KSV - Zwaluwen KSV wint makkelijk

NEA - Nieuwegein NEA in winning mood,overloopt nieuwegein

Quick - Zeeburg Quick heeft meer in huis

• Passie voor handbal

Cometas - Baarn

Als Cometas rustig blijft en wat sterker begint, winnen ze deze wedstrijd

HVBS - VZV 2

VZV kon niet overtuigen tegen JHC ook hier krijgen ze het moeilijk, maar winnen toch

JHC - Blinkert .

Duidelijk JHC

KSV - Zwaluwen

Nummer 1 tegen nummer 12 wordt een walkover voor KSV

NEA - Nieuwegein

NEA moet winnen om bij te blijven, ze spelen een mooi spelletje, het gaat ze lukken hier te winnen

Quick - Zeeburg

Quick wint van Zeeburg, thuisvoordeel beslist.

• sterren

Cometas - Baarn

Cometas! Voor allebei een belangrijke wedstrijd tegen degradatie!!!!

HVBS - VZV 2

VZV: Ze willen echt wel bovenin mee blijven draaien!

JHC - Blinkert .

De Blinkert gaat hier toch weer punten pakken. JHC is niet koelbloedig genoeg om het af te maken aan het eind van de wedstrijd als het spannend wordt!

KSV - Zwaluwen

KSV dik! Heb medelijden met Zwaluwen geen een wedstrijd gewonnen het hele seizoen….

NEA - Nieuwegein

NEA moet winnen om het spannend te houden! Beide ploegen zijn in de winning mood!!! Nieuwegein heeft thuis van NEA gewonnen, NEA zal revanche willen nemen! Leuke pot met 2 handballende op snelheid spelende ploegen!

Quick - Zeeburg

Quick. Maar onderschat Zeeburg niet! “Een kat in het nauw maakt rare sprongen!” Quick moet zich niet gek laten maken!

Al met al hoop ik dat NEA kampioen wordt! Denk dat KSV helemaal weggeschoten wordt in de hoofdklasse!

• geblesseerde handbalster

Cornetas-Baarn

Cornetas makkelijk. Snap niet dat ze niet hoger staan.

HVBS-VZV 2

HVBS. Heeft wat recht te zetten van de vorige keer

JHC-Blinkert

JHC. Als ze eigen spelletje spelen moet het geen probleem zijn

KSV-Zwaluwen.

KSV. Appeltje eitje

NEA-Nieuwegein.

NEA. wordt spannende wedstrijd maar moet NEA kunnen winnen.

Quick-Zeeburg

Quick. Snel de bal naar voren opbrengen en op de break dan speel je ze stuk.

Vind KSV ook geen waardige kampioen qua handbalspel, maar ze pakken wel de punten waar het nodig is dus dan eindig je als eerste!

• NEA-mama

Cometas, VZV, De Blinkert, KSV, Quick en NEA.

Wat trouwens een vreemde gang van zaken is, is dat er nog geen definitieve beslissing is over de wedstrijd van ons, NEA, tegen Baarn. Baarn heeft deze wedstrijd 5 minuten voor tijd gestaakt (NEA en de scheidsrechters wilden doorspelen). Zowel in het kader van het kampioenschap en als degradatie zou het logisch zijn als iedereen weet waar we aan toe zijn.

• ..

Wat is er gebeurd tijdens de wedstrijd baarn - NEA? Ik heb iets gemist denk ik ..

• ..

Vrijdag Blinkert - JHC wat gaat het worden …