Ach Noav jongens het is niet zozeer de wedstrijddruk dan wel de druk om kampioen te worden ..competitiedruk… natuurlijk hebben jullie niks te verliezen en het hoeft niet enzo maar hoe dichter jullie bij de eindstreep komen hoe hoger de druk wordt zowel voor de Juupkes als voor de Susters en ik denk dat Jupiter daar beter tegen bestand is. Volgens mij verliezen jullie beiden nog punten en waarschijnlijk winnen jullie thuis van Jupiter maar toch denk ik dat die ploeg volwassener is en dus minder zal laten liggen that's all.
En wat betreft die andere wedstrijden tja ze hebben er gewoon 1 minder verloren dan jullie.
En de vergelijking tussen Loreal en VHC op dit moment is een beetje lastig te maken he.
VHC moet ook nog naar Eersel na de carnaval en dat is een derby dus kan ook nog van alles gebeuren want als ze fit zijn winnen ze daar..
Verder allebei een redelijk programma Jupiter nog uit naar jullie en Artemis(lastig) en jullie thuis Jupiter uit Naar swift A en H alle 3 ook lastig zou ik zo zeggen.