Uitslagen heren regio B / ronde 15

• Wasbaer

Inhaalwedstrijd :

NOAV - Blerick 29-23 (rust 12-12)

Een wedstrijd die dicht bij elkaar lag en waar noav 10 minuten voor tijd het gaatje sloeg.

Ik ben onder de indruk van Noav, een leuk technisch team met potentie.

• supporter

Ik ben het met je eens wasbaer

Noav leuke ploeg en zie ik ook veel liever kampioen worden dan jupiter.

• Relou

Niet mee eens,

Jupiter erkent hun zwakke punten beter, NOAV schept alleen maar op over hoe goed ze wel niet zijn. Thuis verliezen van swift H? schandalig, dat is toch een team dat nooit uit wint tenslotte…? Gelijk tegen hercules..

nee dank je de koek koek, Persoonlijk gun ik het Jupiter net iets meer. Die doen het al een aantal jaar goed en helaas net niet voor ze. Zelfs al zou NOAV van de juupkes winnen in de spannende wedstrijd, NOAV laat het toch wel liggen. Completer team noemen ze dat dan..

• supporter

Ha Relou

Je bent zeker vergeten dat Jupiter thuis van Loreal verliest. Loreal staat toch heel wat lager dan Helmond. Of was dat gewoon een slechte dag van die oude mannen van jupiter.

• Calzone

Nou supporter, wel degelijk 1 plekske, ja.

Maar maak je niet druk, zal zeker niet de laatste zijn die we verliezen hoor, anders reden we iedere week wel met de platte kar naar de wedstrijden.

En spotten met leeftijd is nooit leuk, we hebben het zelf al zwaar genoeg met de osteoporose en calcificatie van de spieren.

• Peb

“NOAV schept alleen maar op over hoe goed ze wel niet zijn.”

Raar… In het begin van het seizoen kreeg ik nog te horen dat we te veel naar de eigen zwakten keken……

Maar goed.. Het wordt zeker spannend.. Beide teams hebben het geheel in eigen hand…

• Wasbaer

Noav is een leuker handballende ploeg maar Noav is completer / degelijker.

• Calzone

Jupiter herpakt zich na de slechte pot van vorige week en is klaar voor de vasteloavend! 15-30.

• Wasbaer

Blerick - Swift Helmond 25-22 (10-9)

een spannende pot die dicht bij elkaar lag waar helmond mijn inziens minder fel was.

Blerick had geen last van de inhaalwedstrijd op vrijdag tegen Noav. Blerick 2 goede wedstrijden gespeeld en 1 terecht winnend heeft afgesloten

Nu vanaf vrijdag 5 loodzware trainingsdagen met carnaval / vastelaovend waar we ons verloren lichaamsvocht weer kunnen aanvullen.

• bart van kempen

Inderdaad Blerick - Swift , slechte pot van onze kant.

Was sportieve pot… blerick viel me 100% mee … stevig verdedigen maar zeker geen houthakken…

Alleen de OEEE! en de AAHHH! zijn er nog niet uit ;-)

succes verder en op naar volgende week…