Inhaalwedstrijd :
NOAV - Blerick 29-23 (rust 12-12)
Een wedstrijd die dicht bij elkaar lag en waar noav 10 minuten voor tijd het gaatje sloeg.
Ik ben onder de indruk van Noav, een leuk technisch team met potentie.
Niet mee eens,
Jupiter erkent hun zwakke punten beter, NOAV schept alleen maar op over hoe goed ze wel niet zijn. Thuis verliezen van swift H? schandalig, dat is toch een team dat nooit uit wint tenslotte…? Gelijk tegen hercules..
nee dank je de koek koek, Persoonlijk gun ik het Jupiter net iets meer. Die doen het al een aantal jaar goed en helaas net niet voor ze. Zelfs al zou NOAV van de juupkes winnen in de spannende wedstrijd, NOAV laat het toch wel liggen. Completer team noemen ze dat dan..
Nou supporter, wel degelijk 1 plekske, ja.
Maar maak je niet druk, zal zeker niet de laatste zijn die we verliezen hoor, anders reden we iedere week wel met de platte kar naar de wedstrijden.
En spotten met leeftijd is nooit leuk, we hebben het zelf al zwaar genoeg met de osteoporose en calcificatie van de spieren.
Blerick - Swift Helmond 25-22 (10-9)
een spannende pot die dicht bij elkaar lag waar helmond mijn inziens minder fel was.
Blerick had geen last van de inhaalwedstrijd op vrijdag tegen Noav. Blerick 2 goede wedstrijden gespeeld en 1 terecht winnend heeft afgesloten
Nu vanaf vrijdag 5 loodzware trainingsdagen met carnaval / vastelaovend waar we ons verloren lichaamsvocht weer kunnen aanvullen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?