Ja, die zou zo naar Jupiter kunnen
Ach Noav guy net als jupiter wie wil er nou bij Noav handballen….>< hij zoekt zijn eigen weg wel die jongen en ik denk dat dat niet in de regioklasse is en ook niet bij een van jullie……
Maar volgens mij is Jupiter beter bestand tegen de druk dan jullie want je hebt de laatste 2 wedstrijden tegen ploegen gespeeld die onder in de regioklasse spelen….Blercik en VHC…. en tegen beiden had het zomaar andersom kunnen zijn, terwijl de juupkes uit bij WD (waar velen het moeilijkhebben) gewoon met dubbele cijfers winnen. Ben benieuwd !!!
Monsieur Van Hagen wel ja….. maar goed Ooms is een ander verhaal en die gaat echt niet in de 2e of 3e klasse handballen. Misschien zelfs geen regio- of hoofdklasse meer….ik denk dat hij beter is dan welke hoekspeler dan ook op regioklasseniveau…ja misschien Baats maar die heeft geen toekomstverwachtingen meer (want hoe lang speelt hij nog ???).
Jupiter heeft in de eerste ronde ook maar met 14-17 van Blerick gewonnen. En Loreal staat 1 plaats boven VHC… Waartegen ze ook maar met 2 goalen verschil vorige keer van hebben gewonnen… Get your intell straight haha..
Daarbij heb ik ooit hier ergens gelezen dat in de regioklasse B iedereen van iedereen kan winnen..
Maar goed. natuurlijk heeft iedereen zijn eigen idealen en voorkeuren. Het zal in ieder geval niet saai worden de komende weken!
Maar je mag me wel uitleggen wat het spelen tegen teams die lager staan, te maken heeft met wedstrijddruk? De afgelopen wedstrijden waren niet zoals de wedstrijd op 27 feb zal zijn..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?