Uitslagen heren regio B / ronde 15

• Peb

VHC-NOAV 26-30 (14-14)

Eerste helft veel open kansen gemist. Tweede helft hebben we 10 minuten flink gewerkt aan een gaatje en deze volgehouden.

Vaak dubieuze beslissingen van de mannen in het zwart.

Was denk ik wel een spannende wedstrijd om te zien, aangezien pas 10 minuten het eruit zag dat we gingen winnen.

(hopelijk heb ik nu niet te veel gezegd dat we TE goed zijn ;))

• Thijs

Leuke pot, hoop dat het met de opbouwer van jullie snel beter gaat!!

De heren in het zwart waren weer prominent aanwezig vandaag!!

Even 1 situatie:

Overtredingen op een speler van NOAV, krijgen 7m en 2 min…Er wordt tijd stop gefloten. op het brod staat dat er nog 3:41 te spelen is.

7m word erin geschoten(hierbij is al aangefloten) de middenuit word genomen en er worden nog 3 passes gegeven voordat we erachter komen dat de tijd niet loopt.

Weer “tijdstop” meneer de veldscheidsrechter loopt op zn dooie gemakt naar de 2 leuke dames achter de tijdswaarneming en vervolgs loop hij op zn dooie gemak naar de andere scheids naast de goal(die het niet nodig vond om te bewegen…!! En vervolgens komen er 10 sec BIJ!! Jah U leest het goed 3:51 komt er op de klok te staan!! En dit is zeker niet het enige geval!! Bij ons is het lopen, bij VHC wordt er 7m en 2 min gegeven. Bij ons is 1 cm cirkel verdedigen VHC speelde in 3 situatie bijna met 2 keepers!! En na de wedstrijd word er om een verklaring gevraagd en dan word er doodleuk gezegd: “Wij hebben een goede pot gefloten”. Waar ook de mannen van VHC mee konden lachen. Iedereen maakt fouten maar niet iedereen kan ze toegeven zullen we dan maar zeggen…!! Doordat we 2 punten hebben kunnen we ermee lachen. De jongens van VHC zeiden dat het nu 1-1 stond want wij hadden de scheids bij ons thuis mee. Dus laten we het maar karma noemen maar hoop dat we deze twee heren niet meer krijgen!!

• supporter

Loreal - Swift Arnhem: 32 - 34

Aantrekkelijke wedstrijd waarbij beide ploegen hadden kunnen winnen. Swift was vandaag de gelukkige.

Scheidsrechters waren een ramp. Daar waren beide ploegen het ook wel over eens. Fouten maken mag maar een wedstrijd kapot fluiten is toch jammer. Waarschijnlijk zelf nooit gehandbald.

• cirkel

Waarschijnlijk nooit gefloten?

• Helderziende

Thijs zoals velen op het forum weten hoor ik bij geen enkele club, maar heb ik wel een voorkeur voor ploegen uit de kempen.

Dit even om je te vertellen dat ik objectief naar wedstrijden ga kijken. De regioklasse B is in mijn ogen een hele spannnede en dicht bij elkaar liggende competitie (ja behalve de afstanden dan). Ik denk hier te kunnen stellen dat de heren in het zwart geen grote rol van betekenis hebben gespeeld in het verloop van de wedstrijd. Jullie hebben zelf toegestaan dat VHC langszij kwam in de 2e helft, en een compliment voor de VHCers ze hebben immers met beperkte middelen de nummer 2 (en volgens velen kampioenskandidaat) weerstand geboden op een prima wijze.

Buiten het feit dat er soms dubieuze beslissingen genomen werden (mijn inziens aan 2 zijden) vond ik het spel mooi om te zien en het was tot het laatst spannende en denk ik dat jullie geluk hebben dat ook de 4e opbouwer van VHC nu een belessure kreeg. Vhc heeft hard gewerkt aan het dichten van het kleine gaatje van 3 goals. Met nog 6minuten te spelen en gelijke stand, blessure bij VHC en het was bekeken. Dus 54 minuten wist niemand wie er zou winnen ik had mijn geld op dat moment wel op VHC gezet immers die kwamen terug van een achterstand en dat is meestal de winnende ploeg in dergelijke situaties. Maar een pluim voor jullie veerkracht in de jonge ploeg. Jullie vochten door en VHC was 6 minuten te vroeg gebroken, jullie snelle tegenaanval heeft uiteindelijk VHC de das omgedaan. Ik telde met deze blessure erbij 4 opbouwers die ik eerder dit seizoen in actie heb gezien, gelukkig weekje rust voor valkenswaard misschien volgende wedstrijd tegen de Juupkes iets completer want dat wordt een mooie hoop ik.

• Ventje

ff voor de duidelijkheid, het feit 1-1 is een reactie op jullie eigen supporter hier op het forum…. Hij had na de wedstrijd bij jullie in Limburg geschreven dat de scheidsrechters aan jullie zijde waren. Ik begrijp de frustratie aan jullie zijde, maar waar wij afgelopen donderdag meer bezig waren met de mannen in het zwart, was dit nu bij jullie het geval.

Nadat ik was uitgevallen met zeer pijnlijke achillespees (te veel & te hard willen na de lies blessure), en als onze rechteropbouwer niet was uit gevallen, waren het nog spannende laatste minuten geworden.

Helaas zitten wij in de (blessure) hoek waar de klappen vallen en daardoor vaak in de laatste minuten een groot verschil in doelpunten terwijl dit niet het beeld van de wedstrijd was.

De ploeg van Noav heeft inderdaad veel veerkracht getoond en is voor mij een sterke Kampioenskandidaat. Sterke spelers, snelle aanvallen en leuke wissels maakte het een leuke wedstrijd om naar te kijken. Helaas dat we onze regio genoten niet kunnen helpen in hun tocht naar het kampioenschap.

• supporter

Thijsje,

Ik heb deze wedstrijd ook gezien en je haalt nu een paar situaties aan die volgens mij niet beslissend zijn geweest in het geheel. Ik moet je zeggen dat inderdaad de scheids soms rare beslissingen maakten. Maar aan beide zijden werden dezelfde fouten al dan niet bestraft, ik heb jullie ook ruim binnen de cirkel zien verdedigen en ook bij VHC werden loopfouten bestraft waar ik echt maar drie of soms zelf 2 passen zag. Ik denk dat hier 2 voorzichtige conclusies over deze wedstrijd getrokken mogen worden. 1 is dat het spelniveau te hoog was voor het aangewezen koppel. En 2 is dat gelukkig de heren aan 2 zijden fouten maakten maar dat jullie net iets grover de fout in gingen als verdedigers en dat je daarom net iets vaker in ondertal kwam te staan.

Dus Thijsje hand in eigen boezem is hier iets meer op zijn plaats. Succes met de jacht op het kamioenschap.

• ook daar

Peb,

Dus als ik het goed begrijp hebben jullie maar 10 minuten op je niveau gespeeld en dat was genoeg ??

ik zag toch iets anders volgens mij kwamen jullie met de schrik vrij …wat een ontlading tegen het laag geclasseerde VHC….

• Peb

Remedial teaching voor gevorderden blijkbaar.

Ik gaf aan dat we 10 minuten gewerkt hebben aan een voorsprong te krijgen.

Voor zover ik weet, heb ik nooit gezegd dat wij de andere 50 minuten op onze gat hebben gezeten. We hebben zeker moeten knokken voor deze wedstrijd.

Beetje onzin-reactie.. mja.. he.. wij zijn NOAV… wij zeggen alleen maar hoe goed we zijn haha ;)

Om dan toch maar even NOAV-ego te verbreken, ben ik best te spreken over de linkerhoek van VHC.. technisch leuk menneke!

• Master-Chief

Bedoel je Ooms?

Die kan aardig wat handbal neerzetten ja.. Kan eigenlijk wel beter als VHC…;)