ff voor de duidelijkheid, het feit 1-1 is een reactie op jullie eigen supporter hier op het forum…. Hij had na de wedstrijd bij jullie in Limburg geschreven dat de scheidsrechters aan jullie zijde waren. Ik begrijp de frustratie aan jullie zijde, maar waar wij afgelopen donderdag meer bezig waren met de mannen in het zwart, was dit nu bij jullie het geval.
Nadat ik was uitgevallen met zeer pijnlijke achillespees (te veel & te hard willen na de lies blessure), en als onze rechteropbouwer niet was uit gevallen, waren het nog spannende laatste minuten geworden.
Helaas zitten wij in de (blessure) hoek waar de klappen vallen en daardoor vaak in de laatste minuten een groot verschil in doelpunten terwijl dit niet het beeld van de wedstrijd was.
De ploeg van Noav heeft inderdaad veel veerkracht getoond en is voor mij een sterke Kampioenskandidaat. Sterke spelers, snelle aanvallen en leuke wissels maakte het een leuke wedstrijd om naar te kijken. Helaas dat we onze regio genoten niet kunnen helpen in hun tocht naar het kampioenschap.