Jan Alma cup

• thea

Dat ben ik niet met je eens. Ik denk dat juist HVV in cruciale momenten de mannen in het zwart aan hun kant hadden. Vooral in de laatste minuten toen Gemini knap terugkwam, werden er “vreemde beslissingen” genomen in het voordeel van HVV.

Maar HVV is over de gehele westrijd gezien de terechte winnaar.

• oja

daar ben ik het ook wel mee eens hoor Thea!

Maar………..over het geheel van de wedstrijd heeft een jonge ploeg vaak meer last van twee dwalers, die dan alles goed, dan alles niet-goed vonden.

Gemini voedde zich in de gehele wedstrijd van flink fysiek spel wat maar door mocht en doormocht, zonder opbouw van straffen. Ook HVV heeft diverse flinke overtredingen mogen maken zonder straffen; met als hoogtepunt; aanlopen van een aanvaller in de breakout, terwijl de verdediger in volle vaart naast de aanvaller liep. Belachelijke keuze van de mannen in het zwart.

Het was over het algemeen lachen gieren brullen op de tribune.

Ik bedoeld emeer dat een jongere onervaren ploeg meer last heeft van die twee dwalers…..

• ouderwets

Hvv terechte winnaar, kritiek op- en foutjes door een scheids zullen er altijd zijn. Hvv speelde heel constant en Gemini wisselde prima spel met waardeloos spel af. Door sterk verdedigend werk van Hvv, zeker door de keeper (mister onbekend kan bijzonder goed keepen) werden er fouten afgedwongen bij de tegenstander. Beide ploegen konden hun vertrouwde spel niet spelen en Hvv kon daar in de verhouding 27/26 het beste mee omgaan. Om een lang verhaal kort te houden; dit was een heerlijke pot handbal, misschien wel de leukste die ik de laatste jaren heb mogen meemaken en ik heb ervan genoten om tegen dit bijzonder getalenteerde team te mogen spelen.

Hvv, gefeliciteerd met het kampioenschap en de daarbij behorende promotie en succes gewenst in de finale.

• Wessel

Kijk, dat is nou een leuke reactie. Dat gezeik op de scheids is er altijd maar ik denk dat wij met Hvv gewoon de betere ploeg waren, maar natuurlijk hebben wij het lastig tegen een team zoals Gemini 3. Iedereen heeft denk ik van de avond genoten en dat is waar bekerhandbal om gaat toch? Op naar de finale, zal denk ook een leuke pot worden:)

• oja

@ Wessel en @ ouderwets;

is ook zo! laten we het daar maar gewoon bij houden.

Heerlijke wedstrijd met een terechte winnaar

• thea

Dan zie je maar dat iedereen het anders ziet. Ik vond namelijk dat de speler van Gemini in de break-out bewust de speler van HVV opzocht. Hij maakte het zichzelf moeilijk. Als hij was doorgelopen had hij gescoord of een pingel gekregen. Domme actie!

• heiko

Nu de finales bekend zijn, wie durft een voorspelling te doen?

DS EHC SOS-Kwieksport 'SOS/Kwieksport

HS Oliveo - HVV'70 HVV70

En wie mogen deze wedstrijden fluiten?

DS Chrispijn/vDuren

HS Smiesing/Hartman

• trapje na

volgens mij kan het koppel chrispijn v duren de finale niet fluiten

Is mij verteld als je halve finale gefloten heb kan je nooit een finale fluiten

maar ja bij het nhv kan alles

ze liegen en bedriegen daar alles aan elkaar

of doen loze beloftes.

• ....

De finales zijn nog niet eens gespeeld en er word alweer gezeurd over scheidsrechters.

Ga gewoon lekker die handbalwedstrijden kijken zaterdagavond.

Ik gok op SOS en HVV.

• pete

Wat voor bezwaren heb je tegen genoemde koppels dan? En welke koppels zou je dan graag de finales zien fluiten?