Jan Alma cup

• heiko

Hurby_G Schreef:

——————————————————-

> EHC gewonnen bij de dames in een matige wedstrijd.

>

> Bij de heren HVV gewonnen.

>

> Geluid in de hal was wel minder, voor de rest was de organisatie goed geregeld. Mijn complimenten.

>

> En over de scheidsrechters…. Natuurlijk zag ik als scheidsrechter en niet onpartijdige toeschouwer sommige dingen anders maar ik moet

> zeggen dat ik geen rare dingen heb gezien, ze floten beiden geen topwedstrijd, heb beide koppels wel eens beter zien fluiten. Maar ja, bij hun zal

> misschien de spanning ook wel mee hebben gespeeld….. denk ik

Klopt volledig wat je schrijft.

Alleen heb ik gisteravond naar een gewone wedstrijd zitten kijken. De organisatie is hier in mijn ogen tekort geschoten.

De beker stond verscholen achter een deur en kwam pas bij de uitreiking op een of andere lijkkist naar voren gereden.

Laat de beker de gehele wedstrijd zien!! Zet het kleinood op een tafel gedurende de gehele wedstrijd!!

De pers schitterde van afwezigheid, helaas!

Er zijn dingen, die je als organisatie kan doen om van een gewone wedstrijd een bekerfinale te maken!

Jammer.

• sapie

die Roos

Klopt volledig wat je schrijft.

Alleen heb ik gisteravond naar een gewone wedstrijd zitten kijken. De organisatie is hier in mijn ogen tekort geschoten.

De beker stond verscholen achter een deur en kwam pas bij de uitreiking op een of andere lijkkist naar voren gereden.

Laat de beker de gehele wedstrijd zien!! Zet het kleinood op een tafel gedurende de gehele wedstrijd!!

De pers schitterde van afwezigheid, helaas!

Er zijn dingen, die je als organisatie kan doen om van een gewone wedstrijd een bekerfinale te maken!

Jammer.

was je niet uigenodigd dat je de organisatie weer een smeer geeft

Ja die hollanders willen perfectie en dan liefst gratis

Roos Roos toch.

neem eens een cursus hoe doen mensen het die een inburgings cursus hebben gehad

of lees henk kelderman eens.

omgaan met culturen komen hollanders er gierig vanaf hoor

maar ja het p v v vrouwtje weet altijd alles beter

• heiko

Voor de intimi en speciaal voor sapie:

Ik zat op de tribune voor genodigden.

• hans

roos Schreef:

——————————————————-

> Voor de intimi en speciaal voor sapie:

> Ik zat op de tribune voor genodigden.

Met verbazing neem ik kennis van de discussie die gevoerd wordt over de jan alma cup

Met name die tussen Roos en sapie.

Volgens mij is deze site bedoeld voor wedstrijd verslagen en eindstanden.

Maar niet voor privé gevechten en deze heb ik het gevoel worden hier wel gevoerd

Met name roos daagt mensen uit op reacties en dit terwijl ze zelf aangeeft dat ze zaterdag bij de genodigde hoorde.

Jammer dat ze moet schrijven dat het weer amateuristisch was wat het nhv had geregeld.

Volgens mij lok je dan ook wel iets uit.

Wat sapie schrijft is ook niet altijd goed te praten maar wel te begrijpen als je verwijten krijg doe eens een inburgeringcursus.

Wellicht is het iemand van allochtone afkomst of heeft hij last van dyslexie wat heel veel voorkomt in Nederland maar je oud en of rijk mee kan worden voorbeelden te over hiervan.

Sapie schrijft naar roos lees de boeken van hans kelderman moet zijn hans kelderbach

Deze man is in het onderwijs heel bekend en geeft met regelmaat presentaties binnen het onderwijs.

Wellicht een tip om deze man eens een presentatie te laten geven aan het korps scheidsrechters.

Zouden ze zeker hun voordeel mee kunnen doen in plaats van een weerbaarheids training.

Wat mij echter zelf steekt is dat mensen hier onder een andere naam maar alles schrijven.

Neem roos nu bijvoorbeeld schrijf zelf in een speciaal gericht intiem aan sapie dat zij bij de genodigde zat.

Vervolgens levert zij kritiek op het amateuristische georganiseerde evenement de jan alma cup

Natuurlijk is kritiek geven geen verkeerde insteek maar doe het dan op je eigen titel

En durf er openlijk voor uit te komen wie je ben.

Zelf bezoek ik graag handbal insite en wil daar op het forum iets schrijven moet ik ook me naam opgeven en aangemeld zijn dus durf ik hier dit ook open te doen.

Hans

• ..

Alleen maar gezeur. Hoe waren de wedstrijden?

Terechte winnaars?

• Roos

Wat gebeurd er allemaal bij het NHV, mag zelfs geen kritiek meer leveren

• heiko

Heb ik nu ineens een tweelingzus??

• balletje

Dat heb je nu eenmaal bij een openbaar forum

je kan elke naam gebruiken,

Maar leuk toch een tweeling zusje.

Vooral als je het zelf nooit geweten heb, jullie zullen wel veel bij te praten hebben.

Het is net spoorloos hier vind ik na jaren me zusje terug (haha)