Jan Alma cup

• Handballer

Wat is toch toch met HVV, Jan Alma Cup en partijdige scheidsrechters!? Ik ken van vorig seizoen een verhaal wat hier heel erg veel op lijkt!

• S-Toeschouwer

Moet wel lachen om de berichten in de trant van ‘Savosa onderschat gemini etc etc’, volgens mij zal dat wel meevallen want er is dit jaar nog gelijk gespeeld tegen deze jongens en ik neem aan dat ze er alles aandoen om zich te kunnen revancheren op HVV van de verliespot van vorig jaar.

• mks

ik zou niet weten wanneer savosa tegen dit team heeft gespeeld dit jaar?

maar blijf erbij dat savosa verliest van gemini, zo sterk is savosa niet

• Ik

Savosa - Gemini 3 op het veld … als ik de berichtgeving mag geloven wordt het dinsdag nl een combinatie van gemini 2 en 3. Gemini 3 zijn ouwe rotten in t vak die prima kunnen bekeren!

• Bambi

Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat gemini dit jaar met hs3 speelt in de beker (a.k.a. het Bierteam).

De gem. leeftijd van deze bollebuiken is ongeveer 35…

Je zou toch denken dat savosa dit klusje wel even zou moeten klaren. Zeker als je alle ophef over dit team in dit forum zou moeten geloven.

We zullen zien….. :)-D

• Do not underestimate

Gemini 3 speelt geen veld

• mks

Volgens mij is het niet helemaal duidelijk.

gemini 3 is idd het team wat speelt als 2 in de beker. Dit is inderdaad een team van gem 35 jaar.

Dit is echtet het beste team van gemini, ze zullen dit seizoen winnen van zowel gemini 1 als 2.

Deze wedstrijd wordt geen makkie voor savosa. Gemini gaat ook met een stuk of 3 punten verschil winnen vanavond.

succes

• Ik

Gemini 1 wel! En daar speelden mannen uit Gemini 3 (zaalteam) mee!

• Achteraf is makkelijk praten

Gemini heeft Savosa inderdaad verslagen!

Na een ruststand van 1 doelpunt verschil in het voordeel van Gemini stond na 60 minuten 26-30 op het scorebord..

Op naar de finale.

• Bambi

Savosa 26 - Gemini 30 … Biertje ?! :)-D