Nu tegen HVV, vorig jaar hebben ze Gemini 3 (nu in de beker 2) een keer verslagen. Dus ze kennen ze iig wel. Wordt een leuke pot.
Maar de spelers moeten het nog altijd doen in het veld! We doen altijd ons best en gemini heeft terecht gewonnen dinsdag, maar zouden zelf nooit zeggen dat het een makkie zou worden of iets dergelijks. Maar wij ergeren ons soms ook dat andere personen binnen de club zorgen voor een verkeerde beeldvorming naar buiten toe, maar ok weer op naar de competitie. Gemini, succes tegen HVV!
Mooie halve finale op komst: Gemini 2 - Hvv'70
Persoonlijk ben ik erg blij dat we niet bij Savosa op bezoek moeten, want ik hoor weinig positieve verhalen over dit team! Tegen Gemini 2/3 zal het een leuke pot worden waarin in principe alles mogelijk is.
@ Sos kwiek speler:
Grappig dat je hier nu weer over de scheids begint, de scheids floot een goede wedstrijd en jullie hebben het volkomen aan jezelf te danken. Dat kon ik even niet laten. En het was wel het tweede, maar met een aantal spelers uit het eerste. Als jullie hiermee in de 5de klasse spelen dan is er iets goed fout met de poule indeling!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?