Entreegeld Regioklasse??

• René1983

Leuke hoor zo'n discussie.

Ik speel zelf ook regioklasse en bij ons wordt er ook gewoon entree gevraagd.

Ik vind het ook geen probleem dat dit gevraagd wordt.

Er zijn ook genoeg verenigingen die in de 1e klasse al entree gelden vragen.

Dit is inderdaad een manier om je clubkas een beetje te spekken, voor zover dit bij verenigingen nodig is.

Helaas is het niet altijd een sponser die alle gemaakte kosten betaald.

Daarbij zitten bij ons de tribunes toch redelijk vol :).

Kijk entree vragen heeft geen nut als je geen supporters op de tribune hebt zitten maar, en als ze er door wegblijven schiet je er inderdaad ook niks mee op, maar lang niet overal blijven de SUPPORTERS weg als ze moeten betalen.

Je bent als team niet echt aantrekkelijk schijnbaar om naar te kijken als je geen entree kunt vragen omdat je supporters dan wegblijven.

• benieuwd

Hey Cirkel,

Waar komen tussen de 200 en 400 suppoters naar een regioklasse wedstrijd kijken ??

Er zijn zelfs sporthallen waar niet eens 400 supporters binnen kunnen.

• cirkel

Ik hoor van sommige ploegen uit Brabant en Limburg die helemaal naar Overijssel moeten in de regioklasse B dames dat daar steeds erg veel publiek is en dat men daar entreegeld vraagt.

Geen enkele weerstand.

Ik las (ik meen op handbalstartpunt) een artikel dat bij een B-jeugdderby in Raalte (???) eens meer dan 400 toeschouwers waren.

Ik neem aan dat toen geen entree gevraagd werd, maar als dat waar is, dan leeft handbal daar wel.

Misschien eens een discussie op gang brengen waarbij iedereen die meedoet een indicatie geeft hoeveel toeschouwers in zijn regio gemiddeld komen kijken bij regioklassewedstrijden?

Dan weten we waarover we praten.

• FORE

En zo ging het voort en voort en bereikte deze topic het bestuur van Ventura……. Petje af voor het besluit!!

Entreegeld afgeschaft. Naar aanleiding van diverse vragen van onze eigen leden met betrekking tot heffen van entreegeld bij wedstrijden van Dames en Heren 1.

Entreegeld afgeschaft. Naar aanleiding van diverse vragen van onze eigen leden met betrekking tot het heffen van entreegeld bij de wedstrijden van ons 1e dames- en 1e herenteam, alsmede vanwege het feit dat geen enkele tegenstander van ons dames- en heren selectieteam entreegelden vraagt, is besloten hiermee per direct te stoppen.Het heffen van entreegelden zal pas opnieuw worden overwogen als onze selectieteams op 1e divisieniveau uitkomen of indien blijkt dat onze tegenstanders juist wel entreegelden gaan vragen. Begrotingstechnisch zal hiervoor een oplossing moeten worden gezocht ofwel het bestuur zal middels een actief sponsorbeleid het gemiste bedrag aan inkomsten proberen binnen te krijgen

.

• Pat

Ventura… gevallen onder de druk van handbal.startpagina 8-)

• W,Bos

Dapper en slim besluit van het bestuur van Ventura, hopelijk volgen er meer.

• Manusson

Dapper en slim besluit? Slim om het te doen NADAT je de twee dicht bij huis clubs (HARO en DWS) thuis hebt gehad.