Entreegeld Regioklasse??

• Ventura

Ik persoonlijk vind dat je bij regioklasse wedstrijden geen entreegeld moet vragen, maar het is de club (bestuur) die die keuze maakt en niet de speelsters/spelers.

Waar ik me wel over verbaas is dat mensen om € 1,50 (want dat is de prijs per wedstrijd als je goed oplet) gaan lopen klagen. Waarschijnlijk zijn dat ook diegenen die altijd over alle andere dingen lopen te klagen, ze kunnen niet anders, zit in hun bloed.

Niemand verplicht je om in Schiedam te komen kijken, dat doe je vrijwillig, dus als je niet wilt betalen blijf je toch lekker thuis!!! Houden we de “echte” supporters over om de meiden te steunen, zijn we ook gelijk van dat negatieve gedoe op de tribune richting scheids / coaches / spelers af.

• doet er niet toe

Ik ben gewoon een betalende bezoeker geweest, dus gerust

Ik vroeg het me gewoon even af, hoe het zat/zit

Bedankt voor alle reacties

• Pat

In Susteren is de entree 2 euro voor een regioklasse wedstrijd en een hoofdklasse wedstrijd. Van dit bedrag wordt vervolgens ook de aankleding rondom de wedstrijd betaald. Voor die twee euro hebben we de supporters geen enkele keer horen klagen. “supporters” die gaan zeuren over 2-3 euro, mogen zich geen supporter noemen… Zeer simpel…

• guus geluk

1,50 3,00 5,00 het maakt niet uit hoeveel men moet betalen

entreegeld vragen in de regioklasse is gewoon te triest voor worden.

zeker als niet eens iedereen hoeft te betalen en dat men mensen voortrekt.

jou vind ik lief loop maar door jij bent van de club loop maar door jij hebt ook nog bij onze club gespeeld loop maar door.

he jou ken ik niet DOKKEN MAAR !!!!!!!!!!!!

ik ben weleens benieuwd welk clubs lager dan de hoofdklasse entreegeld vragen aan supporters.

maar ik zou wanneer de dames van VENTURA ( want om die club gaat het nu ) op bezoek komen ook gewoon entree geld gaan vragen.

daarmee pak je ze gewoon lekker terug en dan ook je eigen vriendjes door laten lopen. en verdient je eigen club er ook nog wat aan.

want dit is de insteek van VENTURA. maar laat dan iedereen betalen ook je eigen leden. want dan heeft de club er pas echt wat aan

wat staat hierover in de statuten van het NHV

weet wel dat er in de statuten van het NHV iets over staat qua bekerwedstrijden voor de onkosten vergoeding maar niet voor wedstrijden.

• supporter

Of het wel of niet van het NHV mag is niet belangrijk.

Voor Regio klasse entree vargen is gewoon belachelijk. Je moet eerst wat te bieden hebben om geld te vragen en dat wordt beslist niet op regio niveau geboden.

De clubs (ook NOAV) die het wel doen maken zichzelf belachelijk.

• thiesber

Heb laatst 3 euro moeten betalen voor een wedstrijd in de 1e klasse.

Bij ESCA Arnhem.

Was een verrassing. Maar ik heb wel betaald. Omdat ik mee was gekomen met de tegenpartij.

• Pat

Zo zie je maar dat meningen kunnen verschillen…

• Bananen Man

Kom binnen tijdens de 2de helft van de Heren hoef je niet te betalen.

• niks

De grootste schreeuwers richting de scheidsrechter zijn ouders van je eigen speelsters.

Dat was vorig seizoen al zo en dat is nu nog steeds.

Best wel jammer voor jullie, want die ene wedstrijd die ik gezien heb dit seizoen vond ik jullie best een leuke snelle ploeg.

• W.Bos

Tip voor de geldwolven(td) die dus geld vragen bij de senioren…………. doe het ook bij de jeugdwedstrijden daar komt immers vaak meer publiek (opa's - oma's etc.) op af als bij de 1e teams.