Entreegeld Regioklasse??

• niks

3 euro voor 2 wedstrijden heren plus dames. als je dat al een behoorlijk bedrag vind ben je nog nooit bij de eredivisie geweest of bij de bundesliga. daar wordt pas een hoog bedrag gevraagd.

• cirkel

Wat een discussie!!!

Toegangsprijs 5e klasse (!!!!) amateurvoetbal Euro 3,50 en niemand die er over zeurt

Typisch handbalwereldje..

Of gewoon jaloers op wat slimme clubs

• frans

Zijn dat diezelfde “supporters” die zonder te betalen doorliepen en vervolgens onze (overigens schatrijke) Jeanne betichten van het naar de kroeg gaan en d'r zakken vullen van die centen????

Sorry hoor!

Vorig jaar moesten wij (onze SUPPORTERS) óók entree betalen bij Internos, hetgeen ons óók verbaasde.

Echter WIJ/ZIJ betaalden.

Dus als je nu niets anders te zeuren hebt.

• bla

typisch het niveau van dit forum toch, een hoop gezeik om niks zolang er maar iemand de grond in getrapt kan worden

• baco

ik snap het allemaal wel. Die ongelooflijk getalenteerde spelers moeten wel betaald worden om bij Ventura regioklasse te spelen. en als ik het goed begrijp krijg je voor hetzelfde geld ook nog een nietszeggende damespot te zien. Ik voorspel volle zalen in schiedam!!!! hahahahaha

• krulspeld

Spoor jij wel baco???

• de witte

Ik zeg alleen HOLLANDSE ZUINIGHEID/GIERIGHEID. Waar hebben we het over, 3 euro!!!! Echt triest.

• baco

ik spoor wel, ventura niet. wat voor entreegeld vragen ze voor de zaterdag jeugd??

• sapperdeflap

ik moet toegeven dat het spel van HARO idd nog geen drie euro waard was!!! whahahahahaha!

wat een zielig gezeur! dan drink je toch een biertje minder!

• Voorspeller

Laten we de situatie is bekijken.

1. Het punt wat veelal gemaakt wordt is dat je het niet kan maken entree te heffen bij een regioklasse team.

Het gaat er dus eigenlijk om dat veel mensen (of in iedergeval een aantal forum gebruikers) het niveau te laag vinden om voor te betalen.

De vraag die wel ons kunnen stellen is dan ook: Wanneer is het dan wel toegestaan om entree te heffen.

Er zijn bijvoorbeeld eredivisie wedstrijden die soms ook zeer slecht zijn en waar je ook 5 € voor moet betalen.

Op dat moment zie ik liever een leuke en spannende regiowedstrijd.

Maar laten we eerlijk zijn, een eredivisie wedstrijd is vaak leuker dan een regiowedstrijd.

Ik denk dan ook dat het vooral de verrassing is waar de supporters voor stonden. Huh moet ik hier voor betalen?

Op zich kan ik me deze reactie goed voorstellen omdat het op dit moment nog niet echt de handbalcultuur is om entree te vragen op dat niveau.

Als we het over handbalcultuur hebben kom ik gelijk op het volgende punt:

“Het bedrag en het vergelijk met voetbal en bundesliga”.

3 € is een bedrag waarvan je individueel zegt nah, dat kan je missen. Het verschil met voetbal 5e klasse is ook dat dit toch nog meer publiek trekt dan een regiowedstrijd handbal. Althans in de algemene regel zijn er veel meer supporters bij een voetbalwedstrijd dan bij een handbalwedstrijd in nederland. In Duitsland is dit weer een andere situatie omdat zich daar de handbaltop bevind (heren in ieder geval). Het is denk niet mogelijk om een vergelijk te maken met een andere sportcultuur. En daarnaast denk ik ook niet dat dit wenselijk is (moeten we dan ook zwalbes gaan maken, wat ook behoord tot de voetbalcultuur?)

Voor mijzelf trek ik de conclusie dat ik vind dat teams uit de regioklasse op dit moment blij moeten zijn met veel publiek en dat het heffen van entree op dit moment juist mensen tegenhoudt. Ik snap echter wel dat als de vereniging met geldproblemen kampt ze dit deels willen opvangen met het heffen van entree (persoonlijk zou ik dit op een andere manier proberen op te lossen maar dat is een ander verhaal). Maar zorg dat je het op de website wel even duidelijk neerzet want je geeft mensen nu niet meer de keuze om wel of niet te betalen of wel/niet te komen kijken.

Wat jullie?