Scherhage/Scherhage

• Eric-Jan Hermans

Dag Droopy,

Volgens mij begrijp je mijn essentie niet van het verhaal. Ik ga niet over de prestatie van het koppel uitwijden maar over het beschadigen van mensen door dit item. Dat is de essentie van mijn verhaal. Geef krediet aan scheidsrechters. Doen de scheidsrechters ook aan spelers en trainers. Scheidsrechters beginnen elke wedstrijd op nul, ook als de vorige week dezelfde trainer met een diskwalificatie van het veld is gestuurd. Scheidsrechters gaan beter met deze situaties om dan trainers en spelers. Er blijft te lang een wrok hangen tegen een beslissing van scheidsrechters. Spelers ageren, scheidsrechters reageren op het feit dat er tegen de regels is gehandeld. De vinger gaat altijd naar de scheids en niet naar zichzelf. Dat zou eens meer gepromoot moeten worden vanuit de verenigingen naar de trainers/coaches en spelers. We hebben toch met zijn allen een sportcode ondertekend een aantal jaren terug. Daar staan normen en waarden in beschreven waar we ons aan moeten houden. Doen, zou ik zeggen dan komt het allemaal goed of wordt het in ieder geval een stuk aangenamer.

Groetend,

Eric-Jan Hermans

• opbouwer

Beste moaningmhyrtle , nou moet ik wel zeggen, dat als ze met dit soort ziekte's gaan smijten, dan zou voor mij ook het plezier wegnemen. Ik zou zelf aangeven bij de scheidsrechters commissie dat ik dan niet meer bij deze vereniging wil fluiten, voor zulke scheld partijen, maar stoppen ligt never in mijn aard, daar vind ik het spelletje veel te leuk voor. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik je helaas niet ken, want ik zie geen eigen naam staan. Maar begrijp je nu wel

• Febo

Voor iedereen in deze topic die zeurt dat men zijn mond moet houden over de scheidsrechters. Ga een keer als je vrij bent een wedstrijd kijken bij de broertjes scherhage. Je zult zien dat ze er altijd een spectakel van maken doordat er nooit 14 man op het veld staat. Zodra je een wedstrijd van hen gezien hebt dan zul je het met iedereen hier eens zijn dat het een belachelijke vertoning wordt als zij de wedstrijd leiden. Afgelopen weekend viel het geloof ik wel redelijk mee. maar wat wil je als er de week ervooor niet wordt getraind op handbal, maar op de regels die zij hanteren, en hoe je daar het beste mee om kunt gaan.

Dit kan niet de bedoeling zijn dus ik zou zeggen. Meld die mannen aan bij de korfbalbond.

Wedstrijden met hen als scheidsrechters is ongeveer hetzelfde als wedstrijden in het ruiven of in die schuur in mill. Geen eerlijke competitiewedstrijd dus…..

• moaningmhyrtle

beste opbouwer, als je weet wie wordls best referee is, dan kan ik je vertellen dat ik met zijn vrouw een koppel ben geweest.

overigens is het spelletje voor mij ook veel te leuk, dus nu ben ik in de positie van speelster en dat doe ik nog steeds met heel veel plezier.

het huisfluiten doe ik overigens ook met veel plezier hoor.

dus helemaal gestopt ben ik neit echt.

• opbouwer

Beste moaningmhyrtle Helaas ook die is bij mij niet bekend, wij fluiten in M.N. en N.H.N. misschien is dat het probleem, maar in ieder geval ben je nog lekker aktief bij het handballen, gelukkig maar, zou erg jammer zijn dat mensen gaan stoppen, door andere Ik wens enorm veel succes.

• moaningmhyrtle

haha, dan moet je me juist kennen, altijd bij voc gehandbald, regelmatig op nk jeugd gefloten, hsb cursus gedaan, de naam is croese aangenaam

• talentje

Gisteren weer een knap staaltje incompetente arrogantie gezien.

Zowel Nieuwegein als Aalsmeer waren veelvuldig de dupe van hun onbegrijpelijke manier van fluiten.

Maar goed dat het geen krappe slotfase geworden is, anders was het waarschijnlijk nog goed mis gegaan.

Nu konden spelers nog smalend lachen om de onbegrijpelijke beslissingen van dit illustere tweetal.

Ik vraag me af of deze heren zelf ooit gespeeld hebben. ze voelen het spelletje helemaal niet aan. Als zij maar gezien en gehoord worden, en dan nog spelers beschuldigen van een arrogante houden en gedrag.

Onbegrijpelijk. Overigens een dik compliment voor zowel Aalsmeer als Nieuwegein, dat zij zich niet gek hebben laten maken door de heren. Ze hebben er ondanks alles toch een leuke en sportieve pot van gemaakt.