Beste mede handbalfanaten….
voor sommige uitspraken op dit forum heb ik maar 1 woord over: JALOEZIE…
degene die dit niet begrijpt heb ik nog even een korte uitleg:
Jaloezie, gerelateerd aan afgunst maar niet synoniem daaraan is een gemoedstoestand of emotie waarbij men datgene wenst te krijgen wat een ander reeds heeft gekregen, of wenst dat de ander datgene niet had. Dit kan zowel om materie, eigenschappen als om relaties gaan.
Iemand anders heeft iets dat de jaloerse persoon belangrijk vindt om te hebben. Als de ander gezien wordt als gelijkwaardig zal de jaloezie erger zijn, omdat de jaloerse persoon aanneemt dat hij of zij de gewilde zaak net zo goed zelf had kunnen hebben.
ik denk dat degene hier wel raad mee weet! 
ook wil ik nog even reageren op degene die Dalfsen WEL vooruitgang zien boeken en WEL alle geluk aan dalfsen wensen!..
top jongens! dat laat zien dat je geniet van de handbalsport… en dat je niet alleen voor een club hoeft te juichen maar ook voor het nederlandse handbal in het algemeen of voor overijssel!…. want je kunt hoog of laag springen maar dalfsen is nu toch echt handballend overijssel op de kaart aan het zetten!… en mocht je dit niet zien! dan hou je gewoon jezelf voor de gek! en dan zeg ik gewoon lekker laten wezen! komen ze zichzelf wel tegen!
je kunt je natuurlijk ook afvragen waarom er voor het 2e jaar achter elkaar een speelster van kwiek naar dalfsen vertrekt?… misschien geen goeie sfeer in de spelersgroep?…. of is bij dalfsen alles net iets beter geregeld zoals met de supportersvereniging?… of willen ze gewoon hogerop handballen in plaats van ieder jaar weer vechten tegen degradatie? zijn allemaal vragen die je jezelf eerst is moet stellen voordat je onzinnige dingen gaat roepen tegen dalfsen en als je dat hebt gedaan dan kun je pas echt in discussie gaan… want van die halve argumenten die sommige geven kun je natuurlijk niks mee!…
beste mensen zoals wij in dalfsen altijd zeggen….
“ you'le never walk alone”