Kwiek trek je terug

• dalfsenaar

ja kijk dat bedoel ik in dalfsen hangt er een unieke sfeer en dat mag inderdaad wel is gezecht worden!.. mag ik vragen welke wedstrijden jij hebt bezocht?… en tuurlijk benaderd dalfsen ook speelsters en ik denk dat elke vereniging dat wel doet! je zou wel gek zijn als je het niet doet toch?….

• cirkel

Publiek schrijft:

….wat er dan beloofd wordt…..dat weet ik niet.

Weet je dan wel wat Kwiek belooft?

• dalfsenaar

ik denk dat kwiek 800 euro netto toezegt en na elke wedstrijd een gratis schaal feest patat met mayonaise! ;)

• kip

circel, je bent wel erg vol van je eigen club.

dat je weer een jaar goed draait in de ere betekent niet dat je een top club bent omdat jullie eigen spelers hebben, en het gezellig is bij jullie.

en zit er jaloezie naar kwiek toe ofzo?

Als er bij jullie ervaren spelers weg vallen. En de goede jeugdige in jullie team een overstap maken hebben jullie niets meer.

dan degraderen jullie zo weer terug.

Want commentaar op de opleiding van kwiek, en spelers halen…is dat niet een beetje jaloezie?

zal dalfsen niet ook zo eens te werk moeten gaan?

Want jullie kunnen niets aan vullen als er 4 gebleseerde zijn. Jullie a jeugd speelt laag.

jullie tweede is niet denderend.

Dus waar staan jullie over een paar jaar?

Kwiek heeft talentvolle jeugd, hoe ze ook opgeleid worden. Daarvan zijn er ALTIJD een aantal eredivisie waardig.

en kan er altijd aangevuld worden.

En dan zijn ze jong, en moet je daarmee weer gaan bouwen.

Is altijd beter dan geen talent hebben om mee te bouwen.

stuk tekst komt vrij lullig over.

Maar vind dat jij je stukken schrijft met een ondertoon aan arrogantie. Die voor mij onterecht is. Ondanks jullie prestatie dit seizoen.

daarvoor petje af. Maar de rest wat je zegt in nonsens.

• kip

Nou mooi dat dalfsen daar nu mee bezig gaat.

Maar een beetje respect voor de club die daar al jaren mee bezig is: KWIEK

• kip

kwiek beloofd trainers in de eerste jeugd teams en het tweede met ervaring.

want je kan hoog of laag springen, kwiek is voorzien van goede trainers.

Op de trainer van vorig seizoen van dames 1 na slagen ze er altijd in een goed beleid met goede trainers neer te zetten.

• cirkel

Kip,

jij denkt dus dat Kwiek een topclub is?

Mag je denken, maar er zijn in Nederland maar een paar ECHTE topclubs en daar hoort Kwiek niet bij qua prestaties! Dalfsen ook (nog) niet qua opleiding…

Ik neem aan dat je dat met mee een kunt zijn.

Ik heb gehoord dat er volgend seizoen misschien wel 5 clubs kunnen degraderen uit de eredivisie.

En dan moeten veel clubs (dus ook Kwiek) echt aan de bak en sidderen tot de laatste dag (er zou ook geen na-competitei meer komen waar je je alsnog kunt redden zoals AAC dit jaar).

én veel jeugd én veel talent én een plaats in de onderste helft van de eredivisie maakt je nog geen topclub.

Dalfsen is dit seizoen top, maar ook dat is geen garantie voor de toekomst.

Of je nu 16 of 17 jarigen haalt zoals Dalfsen of 14 jarigen als bij Kwiek, geeft Kwiek nog niet het recht te wijzen naar Dalfsen.

De beste talenten moeten op de beste plek komen en voorlopig hebben ze daar in Dalfsen méér resultaat mee bereikt.

Hun achterstand in opleiden wordt door hun zelf ook erkend.

• cirkel

wat mij bij alle reacties uit de Kwiek-hoek wel opvalt:

je mag vooral geen kritisch geluid laten horen richting kwiek….

men is daar in raalte gelijk op de tenen getrapt.

o, wat zijn wij (kwiek) goed!

leg je oor eens te luister in de regio waar jullie de spelers weghalen en dan zul je zien dat er ook anders over kwiek gedacht wordt.

als je een ander mening gelijk als “nonsens” bestempelt heb je wel erg lange tenen

Kip, blijf kip en niet “kip zonder kop”

nee, bij mij geen jaloezie, want waar zou ik dan jaloers op moeten zijn bij kwiek?

• Dalfsenaar

Ik weet niet hoor maar volgens mij ben ik de enige dalfsenaar hierzo!…;)

en we kunnen allemaal wel hoog en laag springen en vanalles zeggen maar iedereen ziet toch het liefst dat zijn eigen clubje het goed doet en goed blijft doen!.. En dat is dit seizoen bij dalfsen het geval en daar mag men toch wel trots op zijn?.. En heb je mij horen zeggen dat dalfsen een topclub is?… Nee toch?… Het is gewoon een club die misschien wel onderweg is een topclub te worden maar dat is nog een lange weg!… En bij ons in dalfsen wordt er nog steeds niet betaald en ik weet ook niet of dat in de toekomst wel gaat gebeuren!… Maarja ik weet dan wel weer via inside informatie dat er destijds bij kwiek 800 euro netto in de maand is betaald voor die Jap!…. Misschien dat ze van te voren hadden verwacht dat het echt een topper was ofzo!… Ik weet het fijne er ook niet van… Maarja vondt het erg veel geld voor een club als kwiek!.. En geloof mij ik ben ten eerste niet jaloers op kwiek en ten 2e wens ik kwiek niets meer dan het beste!… Dus is dat ook weer uit de wereld geholpen!.. Alleen als dalfsen nou de jeugdopleiding had gehad van kwiek dan waren wij inderdaad wel een topclub!… Maarja daar moet nog aan gewerkt worden!..

• cirkel

Helemaal met je eens, Dalfsenaar!