Uitslagen dames Hoofdklasse A - weekend 14/15 februari

• Danielle

Zullen we de discussie dan maar sluiten? De standpunten zijn nu wel helder gemaakt. Een paar clubs vinden dat SEW de punten inderdaad in mindering had moeten krijgen. SEW vindt van niet en geeft verkeersomstandigheden als reden. Stevo heeft trouwens een leuke return gehad bij SEW, niks mis mee. Uiteraard ruim op tijd aanwezig en daardoor nog een wedstrijd van het eerste damesteam kunnen zien. Leuk! Mooie sfeer daar. Maar ook ik ben het eens met ‘reglement is reglement’ en toegegeven, er hoort natuurlijk wel 1 lijn te worden getrokken en dat dat nu niet gebeurd is, is erg jammer en druist in tegen het rechtvaardigheidsgevoel van velen. Lijkt me wel begrijpelijk, zeker voor de clubs waarvoor die twee punten er echt toe doen. Als het je zelf overkomt, baal je daar ook van, die regels zijn nu eenmaal niet voor niets opgesteld! Dat begrijpt iedereen! De bond heeft echter anders beslist en blijkbaar een uitzondering nodig gevonden en daarmee is nu wel de kous af.

Zullen we het hierbij laten?

• simon

Ja klopt, maar zijn er ook vereniging die gaan klagen dat ze de regels moeten volgen.

Maar volgens mij zijn die clubs niet gaan klagen.'

Dan kunnen ze wel eisen om die punten weer af te nemen.

Maar goed daar gaan we als toeschouwers niet over.

Dus dan ligt het bij het bestuur van deze clubs. (meestal vrijwilligers die dit in hun schaarse vrijetijd erbij doen)

Sportiefe groetjes

Simon

Einde discussie ?????????????