Nou ik denk dat Sporter die reden maar al te goed weet!
oke gaat hier lekker ofniet?..en denk dat het hier niet gaat om het feit dat het SEW is.. maar om het feit dat het NHV gewoon bang is voor grote ploegen. Als er in de regels staat dat men zich 5 minuten voor aanvang van de wedstrijd moet melden, dan moeten ze maar gewoon eerder vertrekken of naar het goede Geesteren rijden.. en als je om half 5 al weet dat je te laat komt doe je toch echt iets niet goed.. want je rijdt 2 uur over miss 2,5 en dan ben je nog om 7 uur over als je nog weg moet.. duss… weet niet wie er hier fout zit.. maar denk dat het NHV zich gewoon aan de regels moet houden en niet altijd naar anderen moeten luisteren…
maar die discussie wil ik ook helemaal niet voeren, het gaat er mij om dat het NHV niet door durft te zetten waarom zouden ze eerst de punten aftrekken en wanneer het om het kampioenschap gaat de punten weer teruggeven… volgens mij staat juist in het reglement dat wanneer het er toe doet er sprake is van puntenaftrek, zoals in deze situatie. Snap eigenlijk niet waarom VVW dit geen probleem vindt..
oja teunis, ik zeg niet hoelang SEW erover gedaan heeft ik geef de tijd die je er normaal over doet.
Maar die wedstrijd is gespeeld en sew heeft gewonnen, dus recht op 2 punten, En houden ze aan de regels dan had de thuisspelende ploeg niet hoeven spelen en dan hadden ze de punten ook gehad. Dus regels zijn er om nageleefd te worden, doe het dan ook.
Dus wel spelen en had sew verloren was deze discussie er ook niet geweest.
groet Simon
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?