Uitslagen dames Hoofdklasse A - weekend 14/15 februari

• boom

SEW VETROK TE LAAT OMDAT EEN SPEELSTER NOG MOEST WERKEN!!!!!!!!!!!!!!!! Wees gewoon eerlijk

Misschien kan je beter over de dijk via lelystad, kampen, zwolle gaan is een stuk makkelijker!! Tevens de kortste route aangegeven op routenet.nl, alleen moet je 10 minuutjes langer rijden, maar was je wel op tijd geweest.

Wegwerkzaamheden worden tijden van tevoren aangegeven!!! Een club met zoveel ervaring op reisgebied…………….pffff

WIE GAAT ER DWARS DOOR DE RANDSTAD ALS JE DE MOOIE POLDER HEBT!!!!

• jeetje

heb idd ook gehoord dat ze door de randstad zijn gegaan… heel slim heel slim..

maar ronduit belachelijk dat sloma durft te zeggen dat het om goed fatsoen gaat… volgens mij moeten ze dat toch echt ff bij hun zelf nagaan in plaats van dat over de tegenstander te zeggen… En iedereen heeft een grote mond over dat er niet gezeurd moet worden, maar niemand komt met de echte reden…

en die polder is me toch mooi ;-)

• ballenmeisje

werken?? wat denk je van alle andere teams die verre uit wedstrijden moeten spelen! die gaan

toch ook op tijd weg! dan is werken geen excuus meer!

• boom

Ik ben het met je eens.

Het feit blijft dat conform de regels te laat te laat is en dus de punten in mindering gebracht moeten worden!!!!!

• ballenmeisje

Inderdaad! zo is het!

• ...

wie heeft dat verzonnen dat werken..? wat een onzin

Ik zou zeggen ga je eerste verdiepen in hoe en wat dan praten we verder

• boom

Dat zeggen jullie eigen speelsters!!! van SEW dus……

Misschien moet je jezelf eens verdiepen in de route!

• ..........

haha, waar haal je dat nou weer vandaan?

• superboer

Waar gaat deze discussie over ?

Het is gewoon erg helder. Het regelement zegt duidelijk dat als een team 5 min. voor de wedstrijd niet aanwezig is er 2 punten in mindering worden gebracht, mits er een gegronde reden ( ongeval, weersomstandigheden ) is. Bij navraag bij de anwb was er hooguit een half uur tot 45 min vertraging door AANGEKONDIGDE wegwerkzaamheden. Dit is dus geen gegronde reden.

Wat SEW aangeefd voor reden is voor iedereen onduidelijk. Want als ze de verkeersomstandigheden noemen als reden, is dit gewoon nalatigheid van hun kant, en geen gegronde reden.

Puur regelementair gezien heeft SEW dus geen poot om op te staan. Dus de bond kan daar maar een straf op geven passend het regelement.

En waaroom ze dit niet doen ??? dat is voor velen een groot vraagteken. Mischien is het verstandig dat de bond een duidelijkheid schept naar de verenigingen toe. Lijkt me verstandig.

• ...

idd..waar gaat deze discussie nog over..het slaat allemaal nergens op