Uitslagen dames Hoofdklasse A - weekend 14/15 februari

• Danielle

De uitslagen van dit weekend voor de dames in Hoofdklase A:

DTS ’48 – Borhave 21-27

VVW – VZV 24-21

TVO – Stevo 17 – 27

Kwiek2 – LHC 28-27

SEW2 – Havas 28-26

ZAP – Nieuw Heeten 29-24

Verwacht of niet verwacht? Wederom uitslagen die niet zover van elkaar afliggen, wat m.i. nog eens temeer versterkt dat de teams in deze klasse eigenlijk allemaal wel aan elkaar gewaagd zijn.

• japie

Zap gewonnen vind ik wel onverwacht. De rest niet zo. Kwiek-LHC is een derby en kon twee kanten op, de andere westrijden waren ook wel min of meer zo voorspeld volgens mij

• iks

Ja idd wel als verwacht, ik had VZV ook nog wel wat puntjes gegund.. leuk voor de titelstrijd.. maar helaas..

• Sporter

Wel verwachte uitslagen idd!! Borhave wel verrassend

• de.

Ik als neutrale kijker vind dat vzv de scheidsrechters niet mee hadden..

al was dit anders geweest hadden ze misschien wel gewonnen..

• boom

ja als neutrale kijker moet ik zeggen dat VVW gewoon beter was. Wanneer word er nou eens echt objectief gekeken deze hetze tegen vvw moet maar eens afgelopen zijn!

• kim

dit klink niet echt neutraal..!!

• iks

wie is er nu tegen vvw dan??.. wordt toch alleen gezegd dat de scheidsen tegen vzv waren… of iig niet mee..

en ik zou het wel leuk vinden als het bovenaan een beetje close blijft.. maargoed… nergens staat iets tegen vvw hoor..

• Sporter

Ik hoop zelfs eerder dat VVW kampioen wordt als SEW! Die hebben twee punten die ze niet hadden mogen hebben!

Maargoed, nu weekendje vrij ivm de carnaval en dan er weer tegenaan. Kan zowel bovenaan als onderaan nog spannend worden.

• de.

waarom hadden ze de punten niet mogen hebben!! misschien moet je je eerst verdiepen in de reden enz.