eindronde regioklasse b

• Ibu10

Gefeliciteerd met jullie kampioenschap en welkom in de regioklasse!

En als ik dan toch even egoïstisch mag zijn, ik rijd volgend jaar liever naar Venlo dan naar Schinnen! Dus alvast bedankt dat jullie gewonnen hebben,ha,ha.

De groetjes en tot volgend seizoen.

• Norrit

Wat gebeurd is???

Tja, loreal was duidelijk de betere partij afgelopen weekend. In ieder geval terecht gewonnen van ons 2e.

Komend jaar dus eens kijken wat het gaat geven, volgende week komt er een nieuwe trainer. Ook hier moet ik nog wat afspraken maken, maar we zien wel…

• Norrit

Tja Stip, jij mag komend jaar ook niet meer hier schrijven :p

Misschien komen we elkaar volgend seizoen tegen, maar de kans is klein…

• arnhem1

@JEANETTE & MANSCHAPPEN

Ook vanuit Arnhem proficiat met het behaalde kampioenschap en succes in de hoofdklasse volgend jaar.

@(EX-) KEEPER ACHILLES

Betekent jouw stoppen ook dat Achilles het recht verliest om alle wedstrijden, zowel uit als thuis op zaterdag af te werken. Ik heb namelijk begrepen dat dit kwam omdat jij vanwege je geloof niet op zondag mag sporten.

• De Stip

@Norrit ;-) zover is het nog niet…we mogen eerst nog gaan “strijden” tegen de huppelende hertjes uit de Veluwe…maar vertel…ga je de schoenen aan de wilgen hangen of ga je elders ballen?

Tijd voor een biertje binnenkort?

• Ibu10

Nee,da's de andere keeper. En het recht ligt bij de vereniging, en niet per team. Maar we bekijken het vaak wel per team.

• arnhem1

Vreemd ik dacht namelijk dat het alleen kwam vanwege de keeper. Raar dat jullie dit recht niet als vereniging handhaven, want zo ondermijn je eigenlijk je basis waarop je dit recht hebt verkregen. Wij moeten onze thuiswedstrijd tegen jullie verplicht op zaterdag afwerken, terwijl jullie team dus eigenlijk geen reden heeft om op zondag te spelen. Normaal is het zo dat de thuisvereniging bepaald toch?

• Student_13

Ik dacht net dat er toch stond dat onze andere keeper stopt, niet degene die niet op zondag mag.

• Student_13

Witte Ster gefeliciteerd met het kampioenschap! Jullie hadden ook een mooie en sportieve ploeg, waar je lekker tegen kon handballen. Hoeveel bier gaat er eigenlijk richting CAD2M? ;)

Nu nog hopen dat Reehorst erin blijft, scheelt weer reistijd en reistijd houden we toch nog wel genoeg.

Over de wedstrijd tegen VHC kan ik nog kort zijn: twee ploegen die al uitspeelt waren voor degradatie/promotie en dus twee ploegen waar geen echte wil om te winnen was. Terecht gelijkspel, veelfluitende scheidsrechters (iets té veel aan beide kanten), en een mooi afscheid voor onze coach.

• ognib

Achilles nieuwe trainer/VHC nieuwe trainer/V&L nieuwe trainer………..

Er gaat nogal wat wijzigen ook spelers ????? bij v&l gaat nogal wat veranderen en zeker als de geplande fusie in Limburg door zal gaan.