Regioklasse B: uitslagen 20e ronde en voorspellingen 21e ronde

• ognib

het wordt regioklasse

trust me

• Norrit

Dat mag ik zeker hopen, want 1e klasse heb ik wel weer gezien. We moeten omhoog

• BMH

Ik mis de helmonders op dit forum…

Circa 3 of 4 weken geleden waren ze ineens met drie of vier man actief op dit forum met een redelijk grote mond (quote: we verliezen alleen nog van witte ster en de rest winnen we !).

Nu het erop begint te lijken dat het spreekwoord van De Stip (quote: hoogmoed komt…) uit zou kunnen komen, is het ineens akelig stil bij de heren…..

• El Presidente

Het is erg stil hier.

Het was een erg leuk handbal weekend maar de komende weken worden lekker spannend.Wie wordt er Kampioen en wie gaat eruit, ook nog de vraag hoeveel gaan er uit ??? Volgens mij weet niemand dat nog zeker.

Ben zeer benieuwd maar er mag hier wel wat meer gebeuren………………

• Keeper Achilles

Nieuws uit Apeldoorn vandaag eindelijk officieel:

Lentjes wordt nieuwe trainer Univé/Achilles

APELDOORN - Handbalvereniging Univé/Achilles heeft in Jan Lentjes een nieuwe trainer/coach gevonden voor de mannenploeg.

De Huissenaar is de opvolger van Hein Beke, die er eind deze maand na vier jaar een punt achter zet.

De manier waarop de Apeldoornse handbalclub en Lentjes bij elkaar kwamen, is vrij opmerkelijk. ,,Wij kenden Jan nog van de trainingen bij de jeugdselectie en hebben hem gevraagd om eens rond te kijken'', vertelt voorzitter Wiep van der Pal. ,,Een poosje later belde hij op. Hij had er over nagedacht en had er zelf wel zin in.''

Van der Pal en zijn medebestuursleden hoefden niet lang na te denken. ,,Goede, gediplomeerde handbaltrainers zijn heel erg moeilijk te vinden, dat is een steeds groter probleem aan het worden. We zijn niet verplicht om een gediplomeerde trainer voor de groep te zetten, maar dat is natuurlijk wel het beste.''

Lentjes is nu nog trainer/coach van de vrouwenploeg van OBW, die actief is in de regioklasse. Bij de mannenploeg van Univé/Achil- les zal hij ook op dat niveau actief zijn, want met nog twee wedstrijden te gaan kan de Apeldoornse ploeg niet meer promoveren of degraderen. ,,Onze ambitie is promotie naar de hoofdklasse, maar daar trekken we wel een paar jaar voor uit'', stelt Van der Pal. ,,We hebben nu een heel talentvol B1-team, waar waarschijnlijk veel toekomstige spelers van het eerste team in zitten. Die ploeg willen we graag bij elkaar houden en daarom hopen we dat Hein Beke er niet helemaal mee ophoudt. Het zou geweldig zijn als hij die jongens wil gaan trainen.''

Dan weten jullie dat…..

Keeper Achilles

• bartek#9

Nou bij deze dan maar een berichtje uit helmond.. ja zoals het er op dat moment uitzag hadden we alleen nog maar witte ster hoeven verliezen.. maja t loopt niet altijd zoals het moet gaan..(worden nogal geplaagd door (langdurige) blessures…. ik hoop dat we komend weekend van swift 2winnen.. en dat wijnandia en reehorst verliest… dan blijven wij erin

volgens mij is het zo dat er regelementair 3 degraderen, en in dit geval komt er niks terug vanuit hoofdklasse.. dus dat dan versterkte promotie de voorrang krijgt.

Ik ben benieuwd wat er komend weekend uitkomt…

suc6 allemaal en houdoe

• Jean United

@ Carlos:

Thnx;)

het is idd angstvallig stil, ik hoop dat jeanette langzaam maar zeker de teleurstelling te boven is..

maar spannende laatste rondes van de competitie nog, dus wordt idd spannend! Voor heel veel ploegen..

Stip kom op kerel!