Hoop ik niet… speel liever tegen v&l 2 dan tegen witte ster… schat ik onze kansen groter in volgend seisoen ;-)
Uhm… welgeteld één speler uit de selectie van het eerste team van V&L (nb. een jeugdspeler), zat gisteren bij onze selectie erbij. Voor de rest waren het allemaal spelers uit de selectie van heren 2! Denk dat Jean dit kan bevestigen.
Er zijn wel spelers uit het 2e team opgenomen in de selectie van het eerste, maar met de spelers waarmee we (V&L) gisteren speelden (basis), spelen we al het hele seizoen. Dus wellicht heeft WS verkeerde DVD's gekeken.
Grüße,
Elle Wijsneus
Samenvatting telegram stijl wedstrijd jupiter-wijnandia
afgelopen weekend gespeeld. weeer niet goed.
wedstrijd in het teken van de afwezigen aan beide zijde.
jupiter de minst slechte en uiteindelijk gewonnen.
zondag enige wedstrijd die telt. die willen we winnen, maar moeten we uit een ander vaatje tappen.. (tijdens wedstrijd)
voorspellingen:
Swift helmond wint
Witte ster wint
achilles wint
Venl Wint
jupiter wint
reehorst en gazellen gelijk
kampioen: witte ster
exit: Reehorst en swift Am en bij 3 teams mag jammergenoeg de vrienden uit wijnandia mee naar onder
owja jean proficiat
De situatie bij CAD is niet helemaal gelijk aan de situatie bij jullie. Bij CAD is een apart `team` opgericht, de spelers die hierin spelen kunnen niet meer uitkomen voor hun eigen oude teams (de gazellen, apollo enz), terwijl bij jullie spelers zowel bij Tachos, als bij Witte Ster mee mogen doen. Dit betekent dat CAD beter jullie constructie had kunnen kiezen (aangezien dit legaal is), want dan hadden de teams die onder CAD vallen hier veel voordeel uit kunnen halen.
Ik zeg niet dat er sprake is van competitievervalsing, maar ik vind het raar dat het NHV hier niets over naar buiten brengt die de situatie verduidelijkt. Dan hadden andere clubs dit ook kunnen doen (en ik verw8 dat clubs dit dan redelijk masaal zullen doen, aangezien deelnemers aan dit soort constructies alleen maar voordelen hebben). In theorie zou het echter kunnen zijn dat Tachos en Witte Ster bij elkaar in de klasse komen (hoofdklasse/eerste divisie/eredivisie), met nagenoeg exact dezelfde spelers.
Verder doet dit niets af aan de prestaties van Witte Ster, die nagenoeg alleen maar spelers opstellen die ook van Witte Ster zelf komen (ik dacht alleen Obbens niet? of heb ik dit fout?).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?