Regioklasse B: uitslagen 20e ronde en voorspellingen 21e ronde

• bartek#9

Hoop ik niet… speel liever tegen v&l 2 dan tegen witte ster… schat ik onze kansen groter in volgend seisoen ;-)

• Norrit

Jean en werken????

• Elle Wijsneus

Uhm… welgeteld één speler uit de selectie van het eerste team van V&L (nb. een jeugdspeler), zat gisteren bij onze selectie erbij. Voor de rest waren het allemaal spelers uit de selectie van heren 2! Denk dat Jean dit kan bevestigen.

Er zijn wel spelers uit het 2e team opgenomen in de selectie van het eerste, maar met de spelers waarmee we (V&L) gisteren speelden (basis), spelen we al het hele seizoen. Dus wellicht heeft WS verkeerde DVD's gekeken.

Grüße,

Elle Wijsneus

• De Stip

Ik vind dat jij je maar weinig laat horen Norrit ;-) ?

Waar speel jij volgend seizoen…in de Regioklasse of de 1e klasse? ;-)

Gegroet

• George

Onder het motto van altijd grappig:

Je hele trainingskamp baseren op videobeelden van een keeper die alleen van de bank af komt voor een penalty :P

• Jean United

Jaja papa Norrit..ook jean werkt wel eens tussendoor;)!

Norrit speelt gewoon lekker Regioklasse volgend seizoen of is dat te ver reizen voor je?

• BMH

@ jeanette & jean:

Indien wij zondag zouden stunten of juist zouden verliezen, staat er ons dan ook diverse versnaperingen (bier & gehaktballen) te wachten ? :-)

• CARLOS TNT

Samenvatting telegram stijl wedstrijd jupiter-wijnandia

afgelopen weekend gespeeld. weeer niet goed.

wedstrijd in het teken van de afwezigen aan beide zijde.

jupiter de minst slechte en uiteindelijk gewonnen.

zondag enige wedstrijd die telt. die willen we winnen, maar moeten we uit een ander vaatje tappen.. (tijdens wedstrijd)

voorspellingen:

Swift helmond wint

Witte ster wint

achilles wint

Venl Wint

jupiter wint

reehorst en gazellen gelijk

kampioen: witte ster

exit: Reehorst en swift Am en bij 3 teams mag jammergenoeg de vrienden uit wijnandia mee naar onder

owja jean proficiat

• Student_13

De situatie bij CAD is niet helemaal gelijk aan de situatie bij jullie. Bij CAD is een apart `team` opgericht, de spelers die hierin spelen kunnen niet meer uitkomen voor hun eigen oude teams (de gazellen, apollo enz), terwijl bij jullie spelers zowel bij Tachos, als bij Witte Ster mee mogen doen. Dit betekent dat CAD beter jullie constructie had kunnen kiezen (aangezien dit legaal is), want dan hadden de teams die onder CAD vallen hier veel voordeel uit kunnen halen.

Ik zeg niet dat er sprake is van competitievervalsing, maar ik vind het raar dat het NHV hier niets over naar buiten brengt die de situatie verduidelijkt. Dan hadden andere clubs dit ook kunnen doen (en ik verw8 dat clubs dit dan redelijk masaal zullen doen, aangezien deelnemers aan dit soort constructies alleen maar voordelen hebben). In theorie zou het echter kunnen zijn dat Tachos en Witte Ster bij elkaar in de klasse komen (hoofdklasse/eerste divisie/eredivisie), met nagenoeg exact dezelfde spelers.

Verder doet dit niets af aan de prestaties van Witte Ster, die nagenoeg alleen maar spelers opstellen die ook van Witte Ster zelf komen (ik dacht alleen Obbens niet? of heb ik dit fout?).

• Norrit

Norrit wil regioklasse handballen. Ik ga in ieder geval niet nog een jaar 1e klasse doen, dat heb ik wel gezien.

Het is alleen de vraag of dat hier lukt, ik ben namelijk bang dat loreal de lachende 3e gaat worden in deze klasse. En wat dan gebeurd, tja, wie zal het zeggen…